Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Hoi,\r\n\r\nMijn pc loop steeds vast. Soms naar 10 min of soms pas naar een paar uur. En als ie eenmaal 1 keer is vast gelopen word de tijd van opstarten steeds langer en hij loopt ook steeds sneller vast.\r\n\r\nSoms loopt de muis ook vast. Dan beweeg ik de muis maar de cursor blijft gewoon staan waar ie staat en als ik bijv. op gevoel lingsonderin naar start ga kan ik dat gewoon aanklikken.\r\n\r\nMaar meestal loopt ie gewoon helemaal vast. Dan kan ik dus niks meer.\r\n\r\nIk heb al wat op internet gezocht, en ik denk dat het aan de temperatuur licht. Ik heb SpeedFan die die geeft: \r\n\r\nGPU: 64C\r\nCPU: 37C\r\nAmbient: 45C\r\nRemote: 0C\r\nLocal 48C\r\nRemote: 56C\r\nHD1: 50C\r\nTemp1: 40C\r\nCore: 36C\r\n\r\nEn bij GPU, Remote en HD1 staat een vlammetje voor.\r\n\r\nZijn deze temperaturen normaal of zijn zo tog te hoog.\r\n\r\nOja en de koelvinnen op mijn moederbord zit maar met 1 pin vast in hangt er zo maar bij. Er is gewoon geen 2e haakje met pinnentje heel raar vind ik. Ik heb een HP AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+. Ik heb er ook een andere videokaart NVIDIA GeForce 7800 GS (256 MB) en een Soundkaart van Creatieve.\r\n\r\nIk hoop dat iemand mijn verder kan helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Mijn temperaturen zijn veel hoger, en werkt gewoon ok, dus het zal niet aan de temp. liggen.\nHet is wel erg raar dat het maar aan 1 pinnetje vast hangt, misschien ooit iets afgebroken? Een foto zou misschien wat duidelijker zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Gebruik je XP en is dit soms gekomen nadat je Servicepack 3 er op hebt gezet? Zo ja, dan moet je HP even bellen voor een oplossing, er zit namelijk een fout in hun \'image\' waarmee ze de pc hebben geinstalleert, waardoor er een probleem ontstaat na het installeren van Servicepack 3. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Probeer eens te kijken naar je cooler van de processor. Zit ie goed vast? Stekkertje goed vast? Enz. Enz... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 [QUOTE=erik11;386951]Probeer eens te kijken naar je cooler van de processor. Zit ie goed vast? Stekkertje goed vast? Enz. Enz...[/QUOTE]\r\n\r\nZie zijn temperaturen een paar berichtjes hierboven, die zijn gewoon goed...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Zal je je hardeschijf niet gaan koelen. 50 graden is wat veel. zijn ze meestal niet op gemaakt en lopen soms dan vast. Ze gaan zeker veel minder lang mee zo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 [QUOTE=Intel 3000;387339]Zal je je hardeschijf niet gaan koelen. 50 graden is wat veel. zijn ze meestal niet op gemaakt en lopen soms dan vast. Ze gaan zeker veel minder lang mee zo[/QUOTE]\r\n\r\n50 graden is zeker niet te warm voor een harde schijf, zo mogen zelfs veel warmer worden, zonder dat ze ooit problemen zullen geven.\r\nHet kan wel een probleem zijn dat de warmte van die harde schijven in de kast blijft hangen, waardoor er andere problemen ontstaan..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Ik zou geen HDD willen hebben die op 50graden zijn werk doet. Stabiel 30 is veel beter voor zo\'n ding. Alleen je zegt ook iets met je koelvin op het moederbord. Kan je daar een foto van maken ? \n\nAls je chipsetkoeler los zit kan dat een hoop verklaren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 [QUOTE=Intel 3000;387407] Stabiel 30 is veel beter voor zo\'n ding.[/QUOTE]\r\n\r\nDat fabeltje is al jaren geleden achterhaald....... Het tegendeel is waar...... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen