Ga naar inhoud
  • 0

Problemen met installeren AVG free 8.0

Anoniem2

Vraag

Tot nu toe heb AVG free 7.5 antivirus als beveiliging.\r\nEr is een gratis update naar AVG free 8.0.\r\nBij de installatie van deze versie krijg ik de volgende foutmelding:\r\nInstallation failed\r\n1 error occured\r\nError: Action failed for registry key HKLM\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows NT\\CurrentVersion\\Windows: creating registry key....\r\n Error 0x80070005 \r\nWat kan ik doen om de installatie wel te doen slagen?\r\n\r\nJabewa
Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Het is de bedoeling dat je het programma download, dan je verbinding met Internet stopzet (netwerkkaart even uitzetten), dan de oude verwijdert ( in Windows software, of de shortcut van AVG zelf). en dan pas het programma installeert.\n\nKijk vóór je installeert eventueel in taakbeheer (Ctrl+Alt+Del) ter info bij processen of er nog iets draait van het programma.\n\nHet schijnt dat je bij installatie even goed op de opties moet letten, anders krijg je er \"gratis\" weer een toolbar bij geïnstalleerd.\n\nAh, Dutch is simpeler zie ik....
Link naar reactie
  • 0
Ach gaat vanzelf als je ook dit soort oplossingen leest:\r\n\r\n([I]niet[/I] proberen deze oplossing voordat je de eenvoudige weg hebt geprobeert ! :rolleyes:)\r\n[url]http://forums.techguy.org/general-security/710002-solved-new-free-avg-will.html[/url]\r\n[COLOR=\"Navy\"]Thanks all, after 10+ hours of fiddling with my computer, checking the registry and trying over and over until I thought I was loosing my mind I found out where my problem was............there was an AVG file running in my task manager. I got rid of it, tried the install again, got half way though and just when it was almost done......I CANCELED IT. Right now, just the sight or thought of AVG makes my head swirl.[/COLOR]\r\n\r\nDie snap ik niet eens, en is toch al heel wat gecompliceerder als ik uitlegde (laat staan hoe jij het voorstelde) :D
Link naar reactie
  • 0
Ik heb geen problemen gehad met het installeren van de AVG free 8.0.\r\nHet programa gedownload en dan de install gedaan, het install programma geeft\r\nzelf aan dat het de oudere versie zelf zal verwijderen eer de nieuwe versie erop gezet\r\nwordt.\r\nTja, een toolbar erbij, maar je kan dit ook uitzetten.\r\n\r\nTot zover werkt het goed, soms een beetje tè opdringering v.w.b. de update meer dat went.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=erikdenhouter;386248]Ach gaat vanzelf als je ook dit soort oplossingen leest:\r\n\r\n([I]niet[/I] proberen deze oplossing voordat je de eenvoudige weg hebt geprobeert ! :rolleyes:)\r\n[url]http://forums.techguy.org/general-security/710002-solved-new-free-avg-will.html[/url]\r\n[COLOR=\"Navy\"]Thanks all, after 10+ hours of fiddling with my computer, checking the registry and trying over and over until I thought I was loosing my mind I found out where my problem was............there was an AVG file running in my task manager. I got rid of it, tried the install again, got half way though and just when it was almost done......I CANCELED IT. Right now, just the sight or thought of AVG makes my head swirl.[/COLOR]\r\n\r\nDie snap ik niet eens, en is toch al heel wat gecompliceerder als ik uitlegde (laat staan hoe jij het voorstelde) :D[/QUOTE]\r\nStaat vandaag toevallig bij de FAQMAN
Link naar reactie
  • 0
De FAQman:\n[COLOR=\"Navy\"]\"Enkele aanwijzingen... Om te beginnen moet u inloggen als gebruiker \'Administrator\', want dan heeft u namelijk de allerhoogste rechten binnen de PC. Verder moet u er voor zorgen dat er geen andere software draait die uw PC beschermt tegen virussen, spyware en al wat dies meer zij... Sowieso moeten alle draaiende programma\'s worden afgesloten. En heeft u de vorige versie van AVG eigenlijk al weggegooid? Niets van het bovenstaande helpt? Dan de Register-editor erbij nemen, waarna u de genoemde sleutel gaat opzoeken. Links in beeld klikt u die sleutel aan met behulp van de rechter muisknop en u kiest voor de contextmenu-optie \'Machtigingen\'. In het dialoogvenster dat vervolgens verschijnt, controleert u of uw gebruikersaccount de sleutel in kwestie volledig in beheer heeft. Zo niet? Dan het beheer uitbreiden met een vinkje voor het veld \'Volledig beheer\' (zie afbeelding)\"[/COLOR]\n\nJa, je kan altijd kijken of het beheer en machtiging voor jouw account geldig zijn.\nIk had niet eens een idee dat er een verschil tussen die twee zat.\n\nZelf lees ik de FAQman trouwens niet zo vaak omdat er geen feedback is. \nNu maar eens kijken wat er van komt :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...