Ga naar inhoud

mp3's worden haperend afgespeeld

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een nieuwe Dell XPS M1530 gekocht. Een zogenaamde snelle mulitmedia machine. Nou echt niet!! Mediacenter en/of medaplayer 11 kunnen niet de audio bestanden zonder haperen afspelen. Dit is toch niet te geloven. Baal ontzetttend\r\n\r\nOok de ondersteuning van Dell is waardeloos!! Wat een prutsers. Allerlei gedoe in het engels, diverse inlogtoestanden, wat een gedoe!!\r\n\r\nKan iemand me helpen. iK Gebruik gewoon de standaardsoftware die voorgeinstalleerd is. \r\n\r\nBedankt, groet
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;386206]waar staan de mp3,s op\r\n\r\ncd ????mp3 speler of harddisc\r\n\r\nlijkt me sterk dat dit aan de computer ligt.[/QUOTE]\r\n\r\nDe audio bestanden staan gewoon op de harde schijf. Ze worden wel afgespeeld maar ze haperen om 10 a 15 minuten. Kan het aan vista liggen? Ik dacht dat ik een snelle machine had die nogal wat tegelijk kan. Maar zelfs als er geen programma´s draaien heeft mediaplayer moeite met de bestanden.
Link naar reactie
[QUOTE=gunny900;386340]De audio bestanden staan gewoon op de harde schijf. Ze worden wel afgespeeld maar ze haperen om 10 a 15 minuten. Kan het aan vista liggen? Ik dacht dat ik een snelle machine had die nogal wat tegelijk kan. Maar zelfs als er geen programma´s draaien heeft mediaplayer moeite met de bestanden.[/QUOTE]\r\n\r\nHaperen elke 10 of 15 minuten?\r\nDe rest van de tijd doen ze het dus goed?\r\nIn dat geval is de pc dus wel geschikt om die bestanden goed af te spelen en zal je de oorzaak elders moeten zoeken.\r\nZet de taakbeheer eens open, ga naar het tabblad PROCESSEN en klik op het woordje CPU, zodat de taak die het meest gebruikt bovenaan komt te staan.\r\nSpeel nu je muziek af en kijk eens welke taak er bovenaan komt te staan als de muziek begint te haperen.
Link naar reactie
Probeer eens met een andere mediaspler, winamp of realplayer. \r\nIk heb zelf ook ontzettend vel problemen gehad met mediaplayer 11 (bagger player)\r\nNa het installeren van de gratis versie van Winamp liep alles helemaal goed zonder happeringen. \r\n\r\n[url]www.winamp.com[/url]\r\n[url]www.realplayer.com[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...