Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Hallo allemaal,\r\n\r\nik heb even een vraagje in de bijlage treffen jullie een mooie rechthoek met ronde hoeken. deze afbeelding wil ik verwerken in de website. Echter zodra ik het verwerk krijg ik continue weer rechte hoeke, terwijl ik ronde hoeken wil. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?\r\n\r\n\r\ngroet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Heb je ook een link naar die site?\r\nKunnen we naar de code kijken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Die hoeken zijn wit, dat komt omdat je afbeelding gewoon vierkant is. Je hebt er alleen een afbeelding inzitten die ronden hoeken heeft. Dit zou je kunnen oplossen door er een .png afbeelding van te maken, maar dat weet ik niet zeker. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 [url]http://www.phphulp.nl/php/tutorials/5/540/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 PNG is een optie, dan kun je transparantie gebruiken\r\n\r\nZelf maak ik mijn afbeeldingen altijd transparant mbv PhotoFiltre Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 [quote=syvdo;386599]PNG is een optie, dan kun je transparantie gebruiken\n\nZelf maak ik mijn afbeeldingen altijd transparant mbv PhotoFiltre[/quote]En dan komt IE om de hoek kijken, die bakt daar weer helemaal niks van. (behalve als je weer allemaal JS zooi gaat toevoegen) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Wat Doy ook al zegt: Heb je een link, dat kunnen we eens even naar je code kijken ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen