Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2008 Delen Geplaatst: 27 mei 2008 hey ik heb maandagavond nog een dvd gebrand en ben vandaag bezig geweest met divx author 1.5 en kwam dus zo net tot de ontdekking dat mijn dvd-station opeens word herkend als cd-romstation en zegt bij elke nog te branden dvd dat die een grote heeft van 0 mb.\r\n\r\nhet kan ook ergens anders aan liggen maar ik zou zo niet weten waar het dan aan zou moeten liggen.\r\n\r\nhet gaat om een Lite-On LH-20A1S 20x (SATA, Dual-layer, Zwart, OEM)\r\n\r\nen zo wordt hij nu gezien:\r\n\r\n[CODE]--------[ EVEREST Home Edition (c) 2003-2005 Lavalys, Inc. ]------------------------------------------------------------\r\n\r\n Versie EVEREST v2.20.405/nl\r\n Startpagina http://www.lavalys.com/\r\n Rapporttype Rapport Assistent\r\n Computer TEPPER-3E55B414 (Tweeling)\r\n Maker broertjes\r\n Besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 (WinXP Retail)\r\n Datum 2008-05-27\r\n Tijd 17:46\r\n\r\n\r\n--------[ Optische apparaten ]------------------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\n [ SATA LITE-ON DVDRW LH SCSI CdRom Device ]\r\n\r\n Eigenschappen Optische Stations:\r\n Apparaatbeschrijving SATA LITE-ON DVDRW LH SCSI CdRom Device\r\n[/CODE]\r\n\r\nik werkt trouwens met het volgende merk en soort dvd: nashua dvd+rw Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2008 nee ik heb dat al gecontroleerd ik heb het brandprogramma al verwijderd en toen gekeken na een herstart, heb brandprogramma nero 6 dacht ik weer opnieuw geinstalleerd.\r\n\r\nvolgens windows is er ook niks mis met het stuurprogramma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 ik dacht eerst dat hij dus gewoon kapot was maar ik twijfel nu wel weer want het probleem zit hem erin dat hij elke nog te beschrijven (branden) schijf gewoon ziet als een schijf met een een grote en nog te beschrijven grote van 0 mb en dat vind ik vreemd en hierdoor kan ik dus waarschijnlijk ook branden met divx player\r\n\r\n\r\ner is nu een nieuw probleem bij gekomen het dvd-station staat af en toe niet meer bij deze computer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 er is nu een nieuw probleem bij gekomen het dvd-station staat af en toe niet meer bij deze computer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen