Ga naar inhoud

Verzenden in Outlook duurt lang

Aanbevolen berichten

Hallo, ik werk met Office 2003 onder Windows XP. Van de een op de andere dag wil mijn Outlook geen e-mails meer versturen. Als ik op verzenden klik, verschijnt rechtsonder op de balk het icoontje \"mappen worden gesynchroniseerd\". Dit duurt soms heel lang, maar ik heb geen idee waar ik dat synchroniseren uit kan schakelen. Maar daarna kan het nog uren duren voor de mail verstuurd wordt, maar ik krijg geen foutmelding. Mijn e-mail wordt automatisch elke 5 minuten ontvangen en verzonden. Na elke 5 minuten geeft de computer de melding dat alles verzonden is, terwijl het bericht nog steeds in Postvak uit staat. Ik kan het bericht niet meer openen, want ik krijg de melding \"bericht wordt al verzonden\". Ik heb Office er al op nieuw opgezet, maar dit helpt niet. Ook heb ik de virusscanner even uitgeschakeld, maar daar was ook het probleeem niet mee opgelost. Heeft iemand een idee wat het kan zijn.
Link naar reactie
Synchroniseren is volgens mij bepalen welke berichten al in jouw postvak staan en welke op de server staan. Zodat outlook weet welke berichten moeten worden binnengehaald.\r\n\r\n[quote]\r\nIk heb een e-mail adres van @home.[/quote]\r\n\r\nZijn er dan, misschien, geen server instellingen voor je mail veranderd omdat @home veranderd is in ziggo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...