Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Hallo, ik werk met Office 2003 onder Windows XP. Van de een op de andere dag wil mijn Outlook geen e-mails meer versturen. Als ik op verzenden klik, verschijnt rechtsonder op de balk het icoontje \"mappen worden gesynchroniseerd\". Dit duurt soms heel lang, maar ik heb geen idee waar ik dat synchroniseren uit kan schakelen. Maar daarna kan het nog uren duren voor de mail verstuurd wordt, maar ik krijg geen foutmelding. Mijn e-mail wordt automatisch elke 5 minuten ontvangen en verzonden. Na elke 5 minuten geeft de computer de melding dat alles verzonden is, terwijl het bericht nog steeds in Postvak uit staat. Ik kan het bericht niet meer openen, want ik krijg de melding \"bericht wordt al verzonden\". Ik heb Office er al op nieuw opgezet, maar dit helpt niet. Ook heb ik de virusscanner even uitgeschakeld, maar daar was ook het probleeem niet mee opgelost. Heeft iemand een idee wat het kan zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Heb je een xp installatie volledig of heb je een slipstream cd.\r\nOftewel, is outlook express op je pc geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Maar office 2003 werkt met een of ander iets van outlook express samen.\r\n\r\nAls je geen [b]outlook express[/b] hebt dan werkt [b]microsoft office outlook 2003[/b] ook niet naar behoren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2008 Ik werk al jaren met Outlook zonder problemen. Maar outlook express zit wel ergens op mijn computer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2008 Verstuur je mail met grote bijlage en hoe is je server ingesteld?\n\nOf met welk domein (achter ....@) gebruik je office outlook? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2008 Misschien een firewall die wat traag is! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Nee, er zijn ook berichten zonder bijlage die heel lang duren.Ik heb een e-mail adres van @home. Wat is de functie van het synchroniseren eigenlijk,en kan ik dat synchroniseren ergens uitschakelen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Synchroniseren is volgens mij bepalen welke berichten al in jouw postvak staan en welke op de server staan. Zodat outlook weet welke berichten moeten worden binnengehaald.\r\n\r\n[quote]\r\nIk heb een e-mail adres van @home.[/quote]\r\n\r\nZijn er dan, misschien, geen server instellingen voor je mail veranderd omdat @home veranderd is in ziggo. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen