Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een PDF-bestand, of eigenlijk elk document kan zippen, als het te groot is om zo per mail te versturen? Uitpakken lukt wel, maar inpakken.....?\r\nalvast bedankt voor jullie antwoord! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Ligt er aan hoe groot het is natuurlijk. Misschien kun je er dan voor kiezen om het op een webruimte te zetten waar iemand het kan downloaden of met een [url=http://www.upclive.nl/Computer/Workshops/2077/20779279.html?entryId=749355][COLOR=Blue]Internet Dienst - klik [COLOR=Black][/url]\n\nAls je XP hebt kun je bestanden comprimeren door er met rechts op te klikken en te kiezen voor Kopiëren naar > Gecomprimeerde map (terug weer uitpakken met Openen met > Gecomprimeerde map).\n\nVerder kun je gratis 7Zip downloaden, die kan ook veel.\n[/COLOR][/COLOR] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Reuze bedankt voor de goede en bruikbare tips, Reintje! Ik ga ze meteen uitproberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Zippen heeft bij pdf mogelijk weinig zin, dat kan zelf al zip compressie gebruiken. Uiteraard kun je het dan wel in meerdere stukken knippen, en die apart versturen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen