Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Probeer met mijn vista-machine via een website een aantal midi-bestanden af te spelen met WMP, ik zie dat er muziek moet spelen en mijn balkje loopt ook maar krijg geen muziek uit mijn boxen. MP3 bestanden doen het wel goed, bij een vriend met XP worden de bestanden goed afgespeeld. Zelfs het installeren van een andere player helpt niet. Kan iemand mij hulp en/of advies geven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 je zal de juiste codec nodig hebben\r\nje kan controleren met gspot of je de code3c hebt.\r\n\r\nheb je er al een codec pack op staan ?? zo ja , welke Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2008 Beste Turn, alvast bedankt voor je hulp. Ik heb met Gspot het betreffende bestand \"ge-Gspot\" maar er verscheen geen codec info. Bij de mp3 bestanden gebeurde dit wel. Kun je misschien aangeven waar ik de juiste codec pack kan downloaden. Van codec\'s heb ik nl. geen kaas gegeten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Probeer [URL=\"http://www.windows-vista-update.com/Windows_Vista_codecs.html\"][B]DEZE[/B][/URL] eens is speciaal voor vista. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 ik heb zelf deze op vista dit codecpack\r\n[url]http://codecpack.nl/klcodec.htm[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Voordat je met codecpacs begint (wat ik altijd zolang mogelijk probeer uit te stellen).\r\nVoor midi heb je niet echt een codec pack nodig hoor. Midi\'s dienen te worden afgespeeld door je geluidskaart. Deze geluidskaart heeft een tabel in zich die de geluiden produceert die nodig zijn bij een midi file.\r\nEen midifile is namelijk niets meer dan een bestandje wat aangeeft wat die wil laten horen.\r\n\r\nHet kan zijn dat in je volumeregeling de midi- instelling op \"dempen\" staat, en dan zal je deze inderdaad niet horen. Kijk daar even naar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Sorry voor de wat verlate reactie.\r\nBedankt allemaal voor de tips, ik heb de midi-instelling gecontroleerd en daarna de codecpacs geinstalleerd, maar helaas nog geen geluid.\r\nHeeft iemand nog een suggestie a.u.b. ik hoop het.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Probeer anders even die MIDI bestanden om te zetten in gewoon MP3. Dan moet hij het zeker afspelen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen