Anoniem2 Geplaatst: 25 mei 2008 Delen Geplaatst: 25 mei 2008 hallo,\r\n\r\nIk wil een programma vanop CD-rom op mijn computer installeren. \r\nHet programma wordt geinstalleerd maar je moet het blijven opstarten vanop de CD-rom.\r\nBij Windows XP was dit geen probleem, maar nu bij vista lukt het niet.\r\nVolgende foutmelding: Unable to copy the driver file c:\\Windows\\... to your Windows directory. \r\nLigt dit aan vista? hoe kan ik dit verhelpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2008 nogal onduidelijk is je verhaaltje wel :)\nmisschien kan je zeggen wat voor programma dit is?\n\nveel programma\'s zijn nog gemaakt voor xp en werken dus niet goed op vista.. dit is misschien ook een mogelijkheid ;)\n\nmaar verhelder je uitleg maar is wat :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2008 ja sorry :)\r\neum het is een interactief programma over spieren.\r\nde CD-rom is gekopieerd van onze docent, dus zoveel kan ik er niet over vertellen.\r\nIk denk dat het programma te oud zal zijn.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Het kan een Vista ding zijn. Niet alle programma\'s worden zomaar tot alle mappen toegelaten. Zo te zien wordt er een driver geïnstalleerd, en dat kan al helemaal lastig zijn als je de 64 bits versie van Vista gebruikt. Die staat namelijk alleen digitaal ondertekende drivers toe en dat zal in dit geval waarschijnlijk niet het geval zijn. Je kunt dan eigenlijk maar één ding doen, en dat is bij het opstarten F8 indrukken (zodra de schermen van je BIOS weg zijn). Je krijgt dan een lijst met opties, waarin er één staat die die controle op ondertekende drivers uitschakelt. Nadeel is dat je dan elke keer dat je dat programma wilt gebruiken, opnieuw moet opstarten, omdat die beveiliging bij elke herstart weer aangezet wordt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 het klinkt alsoif je een gedeeltelijke instalatie hebt gedaan.\r\nsommige progs kan je minimaal instaleren -bespaart ruimte op de hdd- \r\nmaar dan heb je dus wel elke keer de cd nodig\r\nin dit geval kan het zijn dat het beeld materiaal niet gekopieerd is naar de harde schijf. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen