Ga naar inhoud

miele W4460 wasmach. valt uit


Ga naar oplossing Opgelost door Lampje,

Aanbevolen berichten

De Miele W4460 van mijn dochter houdt er sinds korte tijd spontaan mee op.

Soms begint hij ook zo spontaan weer, maar mijn eerste verdenking was, de aan uit schakelaar en deze doorverbonden, maar geen resultaat. 

Mijn tweede verdenking was de deur schakelaar en deze ook maar doorverbonden, weer geen resultaat

Wie kan mij een hint geven, waar ik het verder in kan zoeken?

afz G.J.H

Link naar reactie

Gerrit begin eens met alle gegevens van het typeplaatje te vermelden of liever er een foto van te plaatsen.MieleTypeplaat.thumb.jpg.096e0e8aa5ab7c512784e3e28987c2fe.jpg

Als eerste hint begin eens met meten.

Te begonnen bij het stopcontact Of daar de spanning op blijft staan.

Dan na de kabel in de machine achter het ingangsfilter en dan op de ingang van de printkaart.

Is dat allemaal goed dan is het tijd om de print er eens uit te halen en eer wat foto's van te maken.

Als overzicht maar ook in detail aan de soldeerzijde speciaal bij de relais. Hoogstwaarschijnlijk zit er een soldering los, omdat er een relais defect is.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
8 uren geleden, Gerrit808080 zei:

De voeding is ok natuurlijk is dit het eerste waar je naar kijkt en zo vanzelfsprekend

Je zult ze de kost moeten geven, waarbij na veel omzwervingen het helder wordt, dat er een goedkope verlengdoos gebruikt is.

En ook graag nog je machinegegevens.

En ga beslist niet doorsolderen, als je wat zou vinden, want dat is een standaardblunder, die velen maken en dan ben je volgende maand weer aan de beurt.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...