Ga naar inhoud

Ik heb een JBL buetooth hoofdtelefoon. Hij werkt niet?


Almerick

Aanbevolen berichten

Het gaat om de JBL E40 BT,onder windows 8.1. Hij word door mijn Sony BDV-E2100 niet herkent. Op de PC weer wel, hij is gekoppeld. Bij aparaten zie ik hem ook staan. Maar ik kan mijn muziek niet fspelen. Met de handleiding kom ik er ook niet uit. Wie weet raad.
Link naar reactie
Als je het doet zoals de handleiding voorschrijft dan moet het in principe werken. Probeer het eens door slechts 1 apparaat per keer te koppelen (eerdere even ontkoppelen). Laat er anders even iemand naar kijken van wie je weet dat degene er verstand van heeft.
Link naar reactie
Ik heb alle handelingen correct uitgevoerd.Op mijn Samsung smartphone werkt het nu, net zoals mijn tablet van Samsung. De PC beschikt over een usb/bluetooth adapter, daar staat hij nu gekoppelt, maar ik kan de hoofdtelefoon nog niet gebruiken. Mijn laptop heeft bluetooth, maar die herkernt hem niet. Mijn sony Homecinema set herkent hem helemaa niet.(Sony BDV-E2100) Daar heb ik die JBL juist voor gekocht. Ik heb ondertussen contact opgenomen met JBL, in de hoop daar verder mee te komen. De handleing die erbij zat, en die je internet kunt vinden, zijn maar heel summier. En geven geen zicht op een oplossing. THX
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...