Ga naar inhoud

Hoe werkt het nu precies met partities in Vista?


Aanbevolen berichten

Ik krijg deze gegevens in het computerbeheer van mn laptopje:\n[COLOR=\"Navy\"]7,81 GB\nIn Orde (primaire Partitie)\n\nVista OS (C: )\n93,16 GB NTFS\nIn orde (systeem, opstarten, wisselbestand etc.)\n\nDATA (D: )\n85,34 GB NTFS\nIn orde (Logisch station)[/COLOR]\n\nIk vind 93,16 GB een beetje veel voor de C-schijf, ik heb dat liever erbij op de D-schijf.\nIk heb C verkleind met 10 GB (dat lukte). Het werd echter een extra partitie. Toevoegen aan D kon niet.\nIk heb de 10 GB daarom maar weer toegevoegd aan C, waardoor ik weer netjes bij de beginsituatie ben aangeland.\n\nVraag: Kan ik ruimte van C afhalen en toevoegen aan D?\nVraag: Hoeveel is verstandig over te houden op de C-partitie?
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;375262]Je kunt eerst de C: verkleinen, die ruimte die vrij komt dien je eerst bij de extendet partitie te voegen alvorens je de D:, het logische station dus, kunt vergroten.[/QUOTE]\r\n\r\nC: verkleinen weet ik hoe het moet, maar dit bij de extendet partitie voegen :confused:\r\nHoe doe ik dit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...