Ga naar inhoud

Aameldingscherm


Aanbevolen berichten

Hoi.\r\nIk weet niet als ih in goede forum zit maar ik stel toch mijn vraag!\r\nAls WinXP opstart en het aanmeldingschem vershijn en ik op een acount klikt gebeurt er niks na een paar seconden komt de melding \"uw instellein worden opgeslagen\" en de aanmeldingschem is er weer en dit gebeeurt zowel in safe mode als in normale opstart ! !\r\nHelp want ik kan deze pc niet aan de praat krijgen.
Link naar reactie
Als administrator ook?\r\n\r\nJe kunt dit nog proberen.\r\n\r\nJe kunt deze handleiding van Microsoft volgen,\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/307545/nl[/url]\r\n\r\nOf door middel van een cd van BartsPE of de UBCD4WIN de volgende bestanden uit de map system volume information\\restore met een aantal cijfers\\RP met een cijfer\\snapshot.\r\nT.w.;\r\n_REGISTRY_USER_DEFAULT \r\n_REGISTRY_MACHINE_SECURITY \r\n_REGISTRY_MACHINE_SOFTWARE \r\n_REGISTRY_MACHINE_SYSTEM \r\n_REGISTRY_MACHINE_SAM \r\n\r\ndeze in b.v. TotalCommander kopieëren en renamen in\r\nDEFAULT \r\nSECURITY \r\nSOFTWARE \r\nSYSTEM \r\nSAM \r\n\r\nnaar de windows\\system32\\config map\r\nWaarvan de file \"system\" het belangrijkste is, en alleen deze te kopieëren en te renamen al vaak voldoende is.\r\n\r\nDit kun je ook doen, wat ik persoonlijk het gemakkelijkste vind, door de schijf in een andere pc erbij te hangen, wat vaak moeilijker is met een SATA schijf.\r\n\r\nEerst eigenaar worden met FaJo XP FSE, komt er een extra tabblad bij de eigenschappen van de mappen.\r\n[url]http://www.fajo.de/portal/index.php?option=com_remository&Itemid=35&func=selectfolder&filecatid=3[/url]\r\n\r\nIndien er geen systeem herstel werd gebruikt, dan zullen de bestanden uit de windows\\repair map moeten worden gebruikt, dan val je terug naar de installatie omgeving en zul je alles weer opnieuw moeten installeren, dan is, indien mogelijk, een repairinstall uitvoeren beter.\r\nOpstarten met de XP cd, doorgaan tot installeren en daar voor een repair kiezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...