Anoniem2 Geplaatst: 22 maart 2008 Delen Geplaatst: 22 maart 2008 Ik heb verschillende filmpjes gemaakt met een digitale fotocamera in formaat avi.\r\nDe resoluties van de filmpjes zijn niet allemaal hetzelfde. \r\n640x480 30 frames per seconde, 320x240 15 frames per seconde. Kan ik dit het beste branden op dvd of vcd? Goede kwaliteit vind ik belangrijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2008 Als je ze alleen wilt bewaren, en niet via de dvd-speler op de tv wilt afspelen, dan laat je de filmpjes zoals ze zijn, en brand je een data-cd of data-dvd (afhankelijk van hoeveel ruimte je nodig hebt).\r\n\r\nAls je ze wel op de tv wilt bekijken, dan kies je voor dvd. vcd heeft namelijk een resolutie van 352 x 288. Da\'s te weinig voor de hoogste kwaliteit filmjes die je hebt. Met s-vcd haal je het net niet (576x480), dus blijft dvd over. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2008 Dank je foo bar! Met welk programma zou ik dit het beste kunnen branden? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen