Ga naar inhoud

gedeeltelijke defragmentatie Cschijf

Aanbevolen berichten

Mijn C-schijf wil niet in z`n geheel defr. maar gedeeltelijk; defr loopt tot ong. 10 procent, springt daarna over naar 98 pr. en zegt dat defr. voltooid is.Bij analyseren wordt weer aangegeven dat ik moet defr.(is ook duidelijk te zien aan de vele streepjes) volgende geprobeerd:\r\n> veilige modus,\r\n> diskeeper gedraaid,\r\n> webfilter en firewall uit ( G-DATA),\r\n> off-line\r\nzonder resultaat...wie heeft er helder oprispingen voor mij..
Link naar reactie
vaak zit een geinstalleerd programma het defragmenteren in de weg.\r\n\r\nPartitionmagic is er een van, ook kan je onder het defragmenteren je viruskiller even op nonactief zetten.\r\n\r\nGebruik een ander defragmentatie programma zoals jdefrag auslogics defrag die zijn gratis en opzekers beter dan de standaard defrag van windows.\r\n\r\nZelf gebruik ik O & O defrag en deze is snel en betrouwbaarder dan windows defrag.
Link naar reactie
[QUOTE=boodhaa;374369]controleer eerst of je genoeg vrije ruimte hebt en draai schijfopruiming, hoe zit het met tijdelijke bestanden van je brandprogramma?[/QUOTE]\ntijdelijke bestanden verwijderd, geen partition magic geinst,vrije ruimte 43 proc, N + Ccleaner/tuneup utillities/glary utilities laten draaien, in veilige modus geprobeerd , volledige scan met G-data, geen resultaat....wie owie weet het ulieme antwoord voor mij ???
Link naar reactie
Wat altijd aan te raden is is voor elke defrag een volledige schijfcontrole te doen.\nIs er op een punt al zoiets gedaan ?\n\nTe proberen is het virtueel geheugen uit te zetten, reboot, en nog eens te proberen. Daarna weer aanzetten natuurlijk, en weer een reboot.\n\nDat bestand wordt nl niet met defrag meegenomen, want het is onverplaatsbaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...