Ga naar inhoud

Speakers op Pc aansluiten?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat je ook uiteindelijk doet, ik zou nooit zo\'n verloopstekkertje nemen zoals Reintje toont, maar eentje met wat langere draden ertussen. Een andere uitvoering dus. Deze komt mijn huis niet eens in. :rolleyes:\r\n\r\nMet wat je hierboven ziet loop je een grote kans om de connectors op je geluidskaart te beschadigen, omdat er fisiek in een heel klein plugje de kracht en het gewicht van twee veel grotere tulpstekkers en dikkere snoeren moet hangen.\r\nEén tikje of iets te hard trekken, en je geluidskaart is kapot.
Link naar reactie
[quote=Lange Pier;372338]Zonder versterker komt er bijna geen geluid uit de boxen, en de impedantie is ook heel anders, dan helpt een verloopstekkertje ook niet.:(\n\nWie gaat er nu boxen aan een lijnuitgang hangen.:confused:[/quote]\n\nIemand met heel weinig verstand van hardware en op advies een paar jaar geleden hier? :oops: (misschien kan ik dat topic nog vinden ergens)\n\nIk heb inderdaad dat verloopstekkertje op mijn geluidskaart uitgang en erik heeft gelijk..., ik geloof zelfs dat ie al gemold is.... geluid valt af en toe weg, maar ik wist niet dat dat de schuld is van dat stekkertje.\nVanuit dat verloopstekkertje gaat mijn tulip geluidskabeltje naar de versterker en die verdeelt het weer over 4 boxen (stereo). Geef eens een plaatje erik welk stekkertje jij bedoelt...
Link naar reactie
Er zijn genoeg geluidskaarten met een direkte speakeruitgang.\n\n[QUOTE=reintje;372358] Geef eens een plaatje erik welk stekkertje jij bedoelt...[/QUOTE]\nHoe bedoel je ? Dat verloop[I]snoertje[/I] dan ?\nIk bedoel dezelfde aansluitingen die jij liet zien, maar dan veilig met een metertje kabel er tussen.
Link naar reactie
als je ook (wel eens) werkt met een koptelefoon ben je zo wie zo beter af met een mini-jack Male naar 2x mini-jack Female.\r\ndan kan je er één gebruiken voor koptelefoon (via doorlus naar voorkant pc)\r\nen één gebruiken voor een snoertje mini-jack naar tulp (of een andere die op je versterker past).\r\n\r\n[ATTACH]12026[/ATTACH]
Link naar reactie
[QUOTE=turn;372364]hebben die dan genoeg vermogen om een paar goeie speakers van stroom te voorzien??[/QUOTE]\nNee, allemaal weinig vermogen.\nEigenlijk twijfel ik nu. Er staat dus een Dell voor me, P3, met geluid on board, en daar heb ik piepkleine speakertjes aanhangen, zonder versterker.\nGeen hard geluid, maar toch duidelijk.\n\nEdit:\nIk heb even de doc erbij, en zie dat ik gewoon in Line-out zit, dus vergeet mijn opmerking maar.\nWat ik heb zijn hele kleintjes, speciaal voor hoofdtelefoon-uitgang denk ik, maar ook de lijnuitgang heeft voldoende pep om ze aan de gang te krijgen, zij het niet hard natuurlijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...