Ga naar inhoud

Laptop (asus) startknop werkt niet meer + geluid doet het niet meer?


Corniche

Aanbevolen berichten

Sinds kort loop ik tegen het probleem aan, dat de startknop in mijn taakbalk sporadisch niet meer werkt (het ''menu'' opent niet meer) dit gaat af en toe gepaard met het uitvallen van het geluid van mijn laptop. Als ik mijn laptop opnieuw opstart werkt alles weer naar behoren, iemand enige ervaring hiermee?
Link naar reactie
Bedoel je met de startkop de toets met windows vlag naast de ALTtoets? Dan is er iets niet in orde met het "aanstluitlint" van je toetsenbord als je garantie hebt opsturen. Is het gekomen na 'n upgrade naar vb Win10 kan het zijn dat je niet de juiste driver hebt voor je keyboard
Link naar reactie
Je weet nooit hoeveel kennis de vraagsteller heeft of degene die het antwoord geeft ;) Bij een laptop of iets dergelijks zijn het bijna allemaal lintkabels, (onder het toetsenbord) of welke naam je het ook wilt geven daar kunnen breukjes in komen en zodoende kan een toets het soms wel en soms niet doen, dit geld dus ook voor je geluid. Maar jongjte jij bent de expert dus laat ik het verder aan jou over Succes jongjte jij lost dit probleempje wel op (USB-kabel???, startknop: Aan/uit toets??, CTRL-esc??, Vlaggetje??)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...