Ga naar inhoud

Voor hoeveel kan ik mijn laptop verkopen?


Aanbevolen berichten

ik heb sinds ongeveer 1 jaar nu mijn laptop en had deze gekocht omdat ik een hele goede nodig had voor mijn opleiding, en ik wou er graag op kunnen gamen. Nu zit ik niet meer op die opleiding heb ik deze niet meer nodig. Ik game veel en voor het geld wat ik voor deze laptop betaald heb had ik een hele goede desktop kunnen halen/maken. Nu vraag ik me af wat ik er na 1 jaar nog voor kan krijgen. Hij is in goede staat, geen sporen van gebruik en is alle tijd goed verzorgd. Model: Acer Aspire VN7-791 series. (Er staat op ''Black Edition''?) Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU 2.50 GHz RAM: 12 GB geheugen Videokaart: Nvidia Geforce GTX 860m Geheugen: 1 SSD 120 GB en 1 HDD van 1TB Beeldscherm: 17,1 inch Ik heb hem een jaar geleden voor ongeveer 1400 euro gekocht (ik weet het misschien een beetje overkill). Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoeveel ik er ongeveer voor kan krijgen als ik deze wil verkopen.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gezien de specs van deze pc + het feit dat hij (naar jou oordeel) nog in perfecte staat is kan ik alleen maar zeggen: vergelijken maar! Je hebt sites als Ebay of marktplaats waar je gewoon kan kijken wat anderen voor die laptop vragen. Mijn persoonlijke mening is dat als het echt is zoals je zegt qua staat dan zou ik er (omdat hij ook nog maar een jaar oud is) zon 800 á 900 voor betalen. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik hoop je genoeg geholpen te hebben
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...