Ga naar inhoud

vraagie...

Anoniem2

Aanbevolen berichten

is er een html code waarmee ik alle tekst op de pagina [HTML]zoeits dus[/HTML]\r\n\r\nen dan niet maar een klein stukje maar dat alles op de pagina dat krijgt zonder het appart bij elke text te moeten toevoegen\r\n\r\nomdat ik op mijn pagina java script heb die de tekst zo schrijft als standaart op die pagina \r\nmaar de tekst zonder achtergrond onleesbaar is op mun site...\r\n\r\n[URL=\"http://www.freewebs.com/xrene/\"]HIER IS TEST ER VAN[/URL]\r\n\r\nut is nu in inline frame en daar de achtergrond zwart maar dat ziet er lelijk uit
Link naar reactie
Wat jij moet doen is je verdiepen in CSS, en dan voornamelijk de globale variant ervan. In het stuk code wat je geplaatst hebt, zit al een stuk inline css (style=\"font-size:13px;background-color:#3CB371\"). Dat heeft alleen betrekking op dat specifieke element.\r\n\r\nZet voor de lol onderstaande code eens tussen en van je pagina. Vervolgens zelf eens proberen uit te vinden wat \'t doet en wat de voordelen ervan zijn.\r\n[html]\r\n[/html]
Link naar reactie
[QUOTE=Raymy;355394]Het beste is om met geen van beide te werken[/QUOTE]\r\nEr is helemaal niets mis met het werken in code-weergave in een van beide programma\'s. Dreamweaver neemt mij zo veel werk uit handen (tags snel afsluiten, attributen voorstel, etc.), iets wat ik Kladblok nog niet heb zien doen.\r\n\r\nAls je zelf de broncode schrijft, maakt het absoluut niet uit welk programma je daarvoor gebruikt. Het resultaat is toch altijd hetzelfde.\r\nAls je echt wysiwyg nodig hebt, dan is Frontpage af te raden. Dreamweaver is al een stuk beter, maar duur. Als alternatief kun je NVU eens proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...