Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Delen Geplaatst: 17 november 2007 is er een html code waarmee ik alle tekst op de pagina [HTML]zoeits dus[/HTML]\r\n\r\nen dan niet maar een klein stukje maar dat alles op de pagina dat krijgt zonder het appart bij elke text te moeten toevoegen\r\n\r\nomdat ik op mijn pagina java script heb die de tekst zo schrijft als standaart op die pagina \r\nmaar de tekst zonder achtergrond onleesbaar is op mun site...\r\n\r\n[URL=\"http://www.freewebs.com/xrene/\"]HIER IS TEST ER VAN[/URL]\r\n\r\nut is nu in inline frame en daar de achtergrond zwart maar dat ziet er lelijk uit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 Wat jij moet doen is je verdiepen in CSS, en dan voornamelijk de globale variant ervan. In het stuk code wat je geplaatst hebt, zit al een stuk inline css (style=\"font-size:13px;background-color:#3CB371\"). Dat heeft alleen betrekking op dat specifieke element.\r\n\r\nZet voor de lol onderstaande code eens tussen en van je pagina. Vervolgens zelf eens proberen uit te vinden wat \'t doet en wat de voordelen ervan zijn.\r\n[html]\r\n[/html] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 nou heb het niet meer nodig heb net min terug gevonde in een tut van dreamweaver\r\n\r\nmaar toch bedankt\r\n\r\n[URL=\"http://freewebs.com/xrene/\"]http://freewebs.com/xrene/[/URL]\r\n\r\nkun je het zien nou nog effe frame maken\r\noow btw voor menu is rechtermuis knop xD Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 x rene, voortaan een betere titel voor de vraag bedenken. \'Vraagjes\' hebben we hier allemaal wel, maar dit zegt niks over waar je probleem/vraag over gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2007 okey\r\nzal er op letten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Maak een css file bestand --> nieuw --> websitesjabloon, dan kun je daar een kleurcode inzetten. voeg ze toe en klaar is kees Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 [QUOTE=thomasvdalen;355114]bestand --> nieuw --> websitesjabloon[/QUOTE]\r\nEn dat werkt zo in alle webeditors? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Ja sowieso op Microsoft Frontpage, met Dreamweaver moet het ook kunnen maar als je het met frontpage maakt in in dreamweaber verer afmaakt neem hij dat over :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Het beste is om met geen van beide te werken, gewoon Notepad ;) Een beetje kleur vind ik zelf wel fijn, dus ik gebruik UltraEdit, gratis versie van UltraEdit: Notepad++ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 [QUOTE=Raymy;355394]Het beste is om met geen van beide te werken[/QUOTE]\r\nEr is helemaal niets mis met het werken in code-weergave in een van beide programma\'s. Dreamweaver neemt mij zo veel werk uit handen (tags snel afsluiten, attributen voorstel, etc.), iets wat ik Kladblok nog niet heb zien doen.\r\n\r\nAls je zelf de broncode schrijft, maakt het absoluut niet uit welk programma je daarvoor gebruikt. Het resultaat is toch altijd hetzelfde.\r\nAls je echt wysiwyg nodig hebt, dan is Frontpage af te raden. Dreamweaver is al een stuk beter, maar duur. Als alternatief kun je NVU eens proberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen