Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Ey beste lezers ik heb een vraagje\r\nIk ben van plan om een host te gaan kopen.\r\nIk weet wel hoe alles werkt behalve 1 ding. Ik krijg van die host een gratis domeinnaam .nl\r\n\r\nIk heb 2 verschillende website\'s 1 over auto\'s en 1 voor school een bedrijf maken (nep bedrijf maar het moet online)\r\n\r\nWat moet ik dan doen? ik wil bijv. [url]www.gst-carzone.nl[/url] voor de auto\'s en voor het bedrijf bijv. [url]www.tws-systems.nl[/url] kan dit met 1 domein? Ik krijg er 100 subdomeinen bij en wat is dat? Ik had begrepen dat het was [url]www.je_algemene_site_naam.nl/gst-carzone[/url]\r\n[url]www.je_algemene_site_naam.nl/tws-systems[/url]\r\n\r\nkomt het dan zo uit? zo ja moet je dan een 2e domeinnaam kopen en kan ik die op dezelfde host zetten? Deze gragen wil ik graag weten\r\n\r\nbvd thomas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 gts-carzone.nl is een domeinnaam, en tws-systems.nl is er ook een. Als je deze allebei wilt gaan gebruiken, zul je een tweede domeinnaam moeten komen. Of je deze aan hetzelfde hostingpakket kunt koppelen, hangt volledig van dat pakket af. Sommige providers staan dat toe, anderen niet.\r\n\r\nEen subdomein is iets als subdomein.gts-carzone.nl. De voorbeelden die jij geeft zijn gewoon directories, niets bijzonders.\r\nAls je geen geld wilt uitgeven voor die extra domeinnaam voor school, zou je ervoor kunnen kiezen om die website als subdomein onder je auto-website te hangen, bijvoorbeeld: tws-systems.gts-carzone.nl Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Ok dan snap ik het nu eindelijke bedankt :) Zou u misschien ook een goedkope goede host kennen? Ik heb gehoort van [url]www.antagonist.nl[/url] en [url]www.lycos.nl[/url] het moet minimaal 1 GB opslag, PHP x5, MySQL Database minimaal 5x, Subdomeinen, een gratis domein en veel dataverkeer. Kunt u mij misschien ook uitleggen wat ze bedoelen met dataverkeer? Tog hoeveel je per maand op je site mag zetten en eraf halen dus het FTPen enz of ook de aantal gebruikers die op je site komen die hun computer hebben ingestelt op cache inschakelen enz? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Met dataverkeer bedoelen ze AL het verkeer van en naar je website.\nDus je eigen FTP verkeer + al het dataverkeer veroorzaakt door bezoekers. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 [url]www.pcextreme.nl[/url] en dan de dynamic hosting onder kopje webhosting (als je php + mysql wil).\nHele goede host, erg goede service en support. Het goedkoopste pakket is 1,26 p/m ex domein. Echt een aanrader. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 sohosted.com\n \nIs een echte aanrader !!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Voor gratis kan je ook naar infernohost.net.\nheb daar zelf een aantal proefsite opstaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Ja gratis leuk maar geen domain :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 [quote=thomasvdalen;355316]Ja gratis leuk maar geen domain :D[/quote]\n\nnou ik doelde ook meer op de autosite.\nEn je domein word dan mijndomein.infernohost.net\nen heb je weer een volgend project kan je hem gewoon weer verwijderen.\n7 database php enz.\nZitten er allemaal bij. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 ik ga dat idd doen zet ik het daarop en dan als ik een eigen domein hebt verwijder ik het thnx :D weet je ook een goede met domein betaald? max 10 euro/m Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2007 Ik heb een aantal site`s bij yourhosting staan.\nMaar als je wat kiest kan je [URL=\"http://www.webhosters.nl/perserv.php\"]hier[/URL] kijken hoe andere mensen het bedrijf vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2007 waarom ga je niet kijken bij [URL=\"http://www.primawebhosting.biz\"]www.primawebhosting.biz [/URL]heb ik ook en bevalt prima Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2008 [URL=\"http://www.hostingplaats.be\"]http://www.hostingplaats.be[/URL]\r\nDie bieden ook domainpointers aan en of meerdere domeinen onder zelfde account.\r\n\r\nEen domainpointer is het verwijzen van meedere domeinnamen , naar 1 zelfde site.\r\n\r\nVb. je hebt 1 site cars.nl\r\nje wilt die zelfde site ook bereikbaar maken , maar onder een andere domeinnaa --> bestcars.nl\r\n\r\nJe moet wel 2 domeinen aanschaffen , maar intern wordt die als een alias behandeld , zodat beide domeinnamen op dezelfde site uitkomen zonder een redirect.\r\n\r\nDe surfer blijft in z\'n eigen browser dan ook altijd ofwel cars.nl zien als die darnaar surft of de andere als die op de andere surft... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Vraagsteller wil het hier juist andersom: twee domeinen die ieder juist op hun afzonderlijk stuk van het hostingpakket uitkomen, zonder dat alles in elkaar overloopt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2008 Dat is ook mogelijk... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2008 Welke ook goed is [url]http://www.one.com[/url]\r\nPrijs en kwaliteit is hier zeker in verhouding! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen