Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Bij het opstarten van Windows XP kom ik niet verder als het scherm waarop je een gebruikersnaam moet klikken. Alleen is er geen gebruiker waarop ik kan klikken dus hoe kom ik verder? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 In jou geval zou ik,in veikige modus opstarten.\r\nNaar de laatst mogelijke uitvoering waarop windows nog goed werkte.\r\nOf even wachten op \"Wanderer\" die legdt je het wel beter uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 De veilige modus werkt wel, maar kan ik dan een gebruikersaccount aanmaken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Probeer daar een systeemherstel uit te voeren, indien je die aan hebt staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Ik had het systeemherstel wel aanstaan maar op de een of andere manier kan ik niet terug op de kalender naar een vorig herstelpunt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Lees [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=43822\"]dit[/URL] topic eens, misschien op die manier? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Bedankt aan allen die meegedacht hebben met mijn probleem, maar ik ben er inmiddels uit. In de veilige modus kon ik dus in het configuratiescherm - gebruikersaccounts een nieuw account aanmaken en zie het wonder is geschied, mijn PC start weer op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 hmm, heb je in de bios gekeken of hij je harde schijf detecteert probeer deze anders opnieuw te laten zoeken. Als hij deze niet ziet kun je ook niet opnieuw installeren en is je harde schijf misschien overleden.\n\ngroetjes Oetje Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen