Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Hallo mensen\r\n\r\nIk heb hier een laptop en Intel pentium dual core T2130 met 2 gig geheugen\r\nen een Intel GMA 900 videokaart op Intel Family chipset 945GM\r\n\r\nIk had laats problemen met vista dus dat heb ik eraf gegooit toen Windows xp erop gezet nu heb ik 2Moons gestart dit is een online rpg game onder Windows xp vloeiend beeld! echt vloeiend maar helaas moest ik weer terug naar Windows Vista omdat mijn hotkeys en nog wat dingen niet werkten onder XP en dat is best kloten. Maar onder Windows Vista stoekerd lagt 2moons als de ziekte heb de nieuwste drivers etc geinstalleerd diverse forums na gezocht maar kan niks vinden wie o wie snapt dit? en kan me helpen?\r\n\r\nGroetjes Roy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Dat is deze ook niet maar windows xp wil wel windows vista niet?\r\n\r\nSystem requiremtents van 2Moons\r\n\r\nMicrosoft Windows 98/2000/XP\r\nIntel Pentium III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz\r\n256 MB or more of RAM\r\n32 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as nVIDIA\r\nGeForce 2 class card or above\r\nDirectX 9.0c and latest video drivers\r\nBroadband Internet connection Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 als hij lagt, kan het ook aan de internetverbinding liggen. werken dergelijke mmorpg wel? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Als ik het zo bekijk dan zou het kunnen liggen aan je videokaart want 2moons vereist wle een videokaart. Nu heb je er 1 onboard maar onboard is niet echt denderend. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 Je zal toch je hotkeys werkend moeten zien te krijgen onder XP. De game is ook niet echt gemaakt voor Vista je kunt misschien Compibaliteitsmodus proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2007 [QUOTE=jim565656;354486]Je zal toch je hotkeys werkend moeten zien te krijgen onder XP. De game is ook niet echt gemaakt voor Vista je kunt misschien Compibaliteitsmodus proberen.[/QUOTE]\r\n\r\nJa das probleem dus mijn hotkeys hebben geen Windows XP ondersteuning zou wel willen maar dan moet ik mijn bios update naar windows xp en daar begin ik niet aan.\r\n\r\nGroetjes Roy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2007 Je moet een BIOS update doen voor hotkeys in een spel?\r\nDat lijkt me sterk je moet even in de instellingen van het spel kijken bij control oidr. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Nee de hotkeys voor mijn toshiba daarvoor moet ik dan mun bios update Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Je bedoelt hotkeys voor in het spel of die op je laptop zitten om internet email enzo te starten ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2007 [QUOTE=jim565656;355444]Je bedoelt hotkeys voor in het spel of die op je laptop zitten om internet email enzo te starten ?[/QUOTE]\r\n\r\nja zoals beeld lichter en feller zetten geluid harder en zachter via de fn keys\r\n\r\nnu begrijpen we elkaar :D\r\n\r\nGroetjes Roy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2008 Niemand verder een idee :(\r\n\r\nIk heb van alles afgezogd via google etc maar zelf ook niks kunnen vinden helaas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2008 Het heeft nu niet echt meer met het videokaart te maken, maargoed\r\nProbeer vanuit xp te upgraden, dan zouden de goede drivers moeten blijven zitten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Kan niet de drivers zitten in Vista en juist niet in XP.\r\nJe moet de drivers zien te vinden voor die hotkeys. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2008 [url]http://nl.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/download_drivers_bios.jsp[/url]\r\n\r\nMisschien heb je hier wat aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2008 nee jammer genoeg niet die xp drivers wat daar staan zijn niet voor mijn laptop heb een l40 12k Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen