Ga naar inhoud

Zeer vaag videokaart probleem?

Aanbevolen berichten

Hallo mensen\r\n\r\nIk heb hier een laptop en Intel pentium dual core T2130 met 2 gig geheugen\r\nen een Intel GMA 900 videokaart op Intel Family chipset 945GM\r\n\r\nIk had laats problemen met vista dus dat heb ik eraf gegooit toen Windows xp erop gezet nu heb ik 2Moons gestart dit is een online rpg game onder Windows xp vloeiend beeld! echt vloeiend maar helaas moest ik weer terug naar Windows Vista omdat mijn hotkeys en nog wat dingen niet werkten onder XP en dat is best kloten. Maar onder Windows Vista stoekerd lagt 2moons als de ziekte heb de nieuwste drivers etc geinstalleerd diverse forums na gezocht maar kan niks vinden wie o wie snapt dit? en kan me helpen?\r\n\r\nGroetjes Roy
Link naar reactie
Dat is deze ook niet maar windows xp wil wel windows vista niet?\r\n\r\nSystem requiremtents van 2Moons\r\n\r\nMicrosoft Windows 98/2000/XP\r\nIntel Pentium III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz\r\n256 MB or more of RAM\r\n32 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as nVIDIA\r\nGeForce 2 class card or above\r\nDirectX 9.0c and latest video drivers\r\nBroadband Internet connection
Link naar reactie
[QUOTE=jim565656;354486]Je zal toch je hotkeys werkend moeten zien te krijgen onder XP. De game is ook niet echt gemaakt voor Vista je kunt misschien Compibaliteitsmodus proberen.[/QUOTE]\r\n\r\nJa das probleem dus mijn hotkeys hebben geen Windows XP ondersteuning zou wel willen maar dan moet ik mijn bios update naar windows xp en daar begin ik niet aan.\r\n\r\nGroetjes Roy
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...