Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2007 Delen Geplaatst: 15 november 2007 ik moet zo\'n 300 foto\'s [B][B]opnieuw sorteren [/B][/B]en wil dat in een keer doen door er een nummer voor te zetten bijvoorbeeld de nummers 000 tot 300. Hoe kan ik al deze foto\'s in een handeling voorien van dit nieuwe \'VOORVOEGSEL\' Faqman behandelde dit item een keer maar volgens mij moet ik met die oplossing elke foto een voor een opnieuw nummeren. !!\r\n\r\nFerry48 (P) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2007 Kun je doen met diverse rename software, bijvoorbeeld the rename. [url]http://www.herve-thouzard.com/therenamea.phtml[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2007 Dit kun je doen in de verkener ,selecteer al je foto\'s ga op de eerste staan rechter muis knop naam wijzigen geef een spatci (001) en een enter en alles is op nieuw genummerd zijn het duizend foto\'s dan komt er een nul voor.\r\nsucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen