Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2007 Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb een probleempje met mijn USB stickkie.\r\nHij wordt namelijk niet herkent in Vista.\r\nVoorheen deed hij het wel maar dat was in XP.\r\n\r\nHet gekke is dat als ik hem er in duw dat de pc zegt dat hij hem moet controleren op fouten(wordt aanbevolen).\r\nAls ik dat aanklik zegt de pc dat hij niet herkent word.\r\n\r\nAlleen als ik de stick erin duw zie ik wel ff de data te voorschijn komen en dan valt het weer weg.\r\n\r\nWeet iemand waar dit aan kan liggen?\r\nIk heb trouwens een kingston 256Mb data traveler\r\n\r\nAlvast bedankt voor de info.\r\n\r\nHeb ook al gekeken naar relevante zaken op dit forum maar dat hielp mij niet en google ook niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Typische windows vista ik gebruik het zelf ook, Probeer even je chipset driver te updates van je moederbord. USB drivers te zoeken en eventueel je bios updaten, dat laatste is eigenlijk overbodig. Ik heb het zelf opgelost door mijn moederbord chipset te updaten\n\nsuc6 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 ok ik ben een beetje een leek wat dat betreft.\r\nmoet ik dan op AMD kijken ofzo?\r\nen ik weet echt niet welke driver ik nu heb kan ik dat ergens lezen met everest of pc wizard?\r\n\r\nThx anyway voor de reactie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 Je moet weten wat voorn merk en nummer je moederbord is.\n\nDownlaod everest Home Free om het uit te lezen. Of je kan op je factuur van je computer kijken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 ik heb een amd athlon 64 x2 dual core processor 4200+\r\n\r\nMoederbordeigenschappen \r\nMoederbord ID 12/29/2006-MCP61M-AM-6A61KE11C-00\r\nMoederbordnaam Onbekend\r\n\r\nik hoop dat jullie heir wat aan hebben Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 geen merk ofzo ergens Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2007 Manufacturer : Acer\r\nMainboard : Acer EM61SM/EM61PM\r\nBios : Phoenix Technologies, LTD\r\nChipset : nVidia 6100V\r\n\r\ndit via pc wizard 2007 te voorschijn gekregen over mijn moederbord.\r\nnogmaals hoop dat jullie hier wat mee kunnen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Uhm. geen moederbord boekjes? of anders ff je kast open maken meestal op het moederbord staan er grote witte letters wat de naam is MS-... of ASUS .... die naam. Zodra je weet van welke leverancier het is. Ga je naar de site [url]www.asus.com[/url] / [url]www.msi-netherlands.com[/url] / [url]www.microstart.com[/url] enz weet je de site niet gewoon ff googlen. Op de desbetreffende site zie je Product, Hardware of Mainboard, klik erop en de rest volgt vanzelf :)\r\n\r\nJe kunt eventueel ook Everest, AIDA32 of Sifotware and Sandra downloaden om naar je moederbord gegevens te kijken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 heb in mijn pc gekeken en volgens mij is het HT 2000.\r\nVia google kom ik dan uit op aan asus moederbord?klopt dit?\r\nBen echt een beetje een leek op dit gebied.\r\nheb ook op asus.com gekeken en ik kom daar ook niet uit?\r\nwaar moet ik eigenlijk heen?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Hier kan je je model selecteren. Ik zie de door jou gegeven namen alleen niet.\nKijk simpel wat er op de buitenkant van de pc staat, of het model op je gebruiksaanwijzing of zo.\n\n[url]http://www.acer.nl/public/page6.do?sp=page117&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=3&CountryISOCtxParam=NL&LanguageISOCtxParam=nl&ctx3=134&ctx4=Nederland&crc=2256507604[/url]\nEven links op \"downloads\" klikken denk ik.\n\nDaar moet je verder mee komen om drivers te vinden, maar...\n\n[QUOTE=sanderruigrok;354059]Het gekke is dat als ik hem er in duw dat de pc zegt dat hij hem moet controleren op fouten(wordt aanbevolen).\nAls ik dat aanklik zegt de pc dat hij niet herkent word.\nAlleen als ik de stick erin duw zie ik wel ff de data te voorschijn komen en dan valt het weer weg[/QUOTE]\nDit is wat vreemd. Heb je ook een andere USB poort geprobeerd ? Vooral één die achter op je moederbord plat ligt tussen al die andere poorten?\n\nKan het niet zijn dat je stick nu defect is ? Je kan die dingen maar een beperkt aantal malen in- en uit pluggen, en dan gaan ze gewoon mechanisch stuk als je niet voorzichtig genoeg bent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2007 ben nog effe bezig geweest met mijn usb stickkie en op google las ik dat je via regedit je USB functie uit kan zetten.\r\nnou heb ik gekeken en bij mij staat deze op 3.\r\nweet er iemand of dit juist is of niet?\r\nop 4 staat de usb functie uit maar wat betekent 3 dan?\r\nhoop dat iemand mij kan helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2007 maak in Windows XP een back-up op een CD-rom, en zet die op je Vista PC, koop een nieuwe USB stick en zet daar de data op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2007 meestal als je een usb stick koop zit er een cd bij die moet je eerst instaleren tenminste dat was bij mijn wel en ik heb ook vista ik hoor het wel grt patro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2007 heb er geen cd bij gekregen.\r\nheb ook op acer gekeken om mijn driver te updaten maar daar kom ik ook niet uit.\r\nwant wat moet ik nou downloaden?\r\nvia die website kan ik dit downloaden:[URL=\"ftp://ftp.work.acer-euro.com/desktop/aspire_t180/vista/Drivers/\"]ftp://ftp.work.acer-euro.com/desktop/aspire_t180/vista/Drivers/[/URL].\r\nmaar welke moet ik dan hebben?\r\nhoop dat iemand mij nog kan helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2007 kijk even bij de link windows vista daar staat iemand bij die heeft de zelfde probleem misschien werkt die oplossing wel bij jou grt patro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2007 In je bios ff je plug and play uitzetten dit werke voor mijn western digital externe disk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2007 heb geprobeerd in mijn bios plug n play uit te zetten maar dat werkt ook niet.\r\nvolgens mij heb ik ook de laatste versie van mijn chipset driver erop staan.\r\nzijn er misschien nog andere ideeén of moet ik mijn stickie gewoon een gooi tegen de mur geven.\r\nmisschien dat dat helpt of wacht kan ik beter mijn pc een gooi geven en xp halen.\r\n\r\nals er nog iemand is met een idee dan hoor ik het graag.\r\nthanx trouwens voor de andere ideeén Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2007 Heb je hem wel eens op een andere computer geprobeert (behalve die XP dan) ?\r\nProbeer hem op een andere opnieuw te formatteren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2007 ik gebruik hem momenteel voor school dus ik gebruik hem op 2 pc als het ware.\r\nop school werkt hij wel gewoon want daar staat ook xp op de pc.\r\nzal hem eens op school formatteren en dan kijken wat er gebeurt.\r\nik hou jullie op de hoogte\r\n\r\ngroetjes sander Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2007 dan zijn tog de driver niet compatible met vista, je kan het nog proberen om standaard drivers van vista te nemen anders xp maar weer. of een nieuwe kopen die dingen kosten tegenwoordig niets Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen