Ga naar inhoud

USB stick wordt niet meer herkent in vista

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleempje met mijn USB stickkie.\r\nHij wordt namelijk niet herkent in Vista.\r\nVoorheen deed hij het wel maar dat was in XP.\r\n\r\nHet gekke is dat als ik hem er in duw dat de pc zegt dat hij hem moet controleren op fouten(wordt aanbevolen).\r\nAls ik dat aanklik zegt de pc dat hij niet herkent word.\r\n\r\nAlleen als ik de stick erin duw zie ik wel ff de data te voorschijn komen en dan valt het weer weg.\r\n\r\nWeet iemand waar dit aan kan liggen?\r\nIk heb trouwens een kingston 256Mb data traveler\r\n\r\nAlvast bedankt voor de info.\r\n\r\nHeb ook al gekeken naar relevante zaken op dit forum maar dat hielp mij niet en google ook niet
Link naar reactie
Uhm. geen moederbord boekjes? of anders ff je kast open maken meestal op het moederbord staan er grote witte letters wat de naam is MS-... of ASUS .... die naam. Zodra je weet van welke leverancier het is. Ga je naar de site [url]www.asus.com[/url] / [url]www.msi-netherlands.com[/url] / [url]www.microstart.com[/url] enz weet je de site niet gewoon ff googlen. Op de desbetreffende site zie je Product, Hardware of Mainboard, klik erop en de rest volgt vanzelf :)\r\n\r\nJe kunt eventueel ook Everest, AIDA32 of Sifotware and Sandra downloaden om naar je moederbord gegevens te kijken.
Link naar reactie
Hier kan je je model selecteren. Ik zie de door jou gegeven namen alleen niet.\nKijk simpel wat er op de buitenkant van de pc staat, of het model op je gebruiksaanwijzing of zo.\n\n[url]http://www.acer.nl/public/page6.do?sp=page117&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=3&CountryISOCtxParam=NL&LanguageISOCtxParam=nl&ctx3=134&ctx4=Nederland&crc=2256507604[/url]\nEven links op \"downloads\" klikken denk ik.\n\nDaar moet je verder mee komen om drivers te vinden, maar...\n\n[QUOTE=sanderruigrok;354059]Het gekke is dat als ik hem er in duw dat de pc zegt dat hij hem moet controleren op fouten(wordt aanbevolen).\nAls ik dat aanklik zegt de pc dat hij niet herkent word.\nAlleen als ik de stick erin duw zie ik wel ff de data te voorschijn komen en dan valt het weer weg[/QUOTE]\nDit is wat vreemd. Heb je ook een andere USB poort geprobeerd ? Vooral één die achter op je moederbord plat ligt tussen al die andere poorten?\n\nKan het niet zijn dat je stick nu defect is ? Je kan die dingen maar een beperkt aantal malen in- en uit pluggen, en dan gaan ze gewoon mechanisch stuk als je niet voorzichtig genoeg bent.
Link naar reactie
heb er geen cd bij gekregen.\r\nheb ook op acer gekeken om mijn driver te updaten maar daar kom ik ook niet uit.\r\nwant wat moet ik nou downloaden?\r\nvia die website kan ik dit downloaden:[URL=\"ftp://ftp.work.acer-euro.com/desktop/aspire_t180/vista/Drivers/\"]ftp://ftp.work.acer-euro.com/desktop/aspire_t180/vista/Drivers/[/URL].\r\nmaar welke moet ik dan hebben?\r\nhoop dat iemand mij nog kan helpen
Link naar reactie
heb geprobeerd in mijn bios plug n play uit te zetten maar dat werkt ook niet.\r\nvolgens mij heb ik ook de laatste versie van mijn chipset driver erop staan.\r\nzijn er misschien nog andere ideeén of moet ik mijn stickie gewoon een gooi tegen de mur geven.\r\nmisschien dat dat helpt of wacht kan ik beter mijn pc een gooi geven en xp halen.\r\n\r\nals er nog iemand is met een idee dan hoor ik het graag.\r\nthanx trouwens voor de andere ideeén
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...