Ga naar inhoud

Videokaart en streaming video

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil graag streaming video verzenden in combinatie met een chat programma.\r\nDit is mogelijk maar ik merk dat terwijl ik mijn home video\'s die ik vanaf dvd afspeel schokkend en haperend worden afgespeeld.\r\nMijn pc wordt ook enorm traag.\r\nIk beschik over een snelle breedbandinternet verbinding (Chello Extreem).\r\n\r\nNu heb ik een vermoeden dat de videokaart die ik in mijn pc heb oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn, en dan met name het beperkte geheugen.\r\nIk heb nu een GeForce 4 MX 440-SE 64Mb\r\n\r\nKan iemand mijn vermoeden bevestigen en vertellen wat ik minimaal aan geheugen nodig zou moeten hebben?\r\n\r\nAlvast dank.\r\nHarry.
Link naar reactie
Aan 1 GB heb je sowiezo wel genoeg, wat betreft dat hij je home-video\'s schokkend en haperend afspeelt komt waarschijnlijk gewoon omdat je het afspeelt vanaf je dvd-speler. Dan kan je het beste die video-bestanden even op je pc zetten. En wat betreft je pc die traag word wanneer je die video\'s afspeelt komt waarschijnlijk door een combinatie van dingen:\n-Te Weinig Geheugen\n-Trage Video-kaart\n-Omdat je het via je dvd afspeelt(heb dat ook wel eens gedaan; video-bestanden afspelen via de dvd/cd zelf maar dan ging ie altijd haperen en schokken)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...