Ga naar inhoud

AMD 5600+ of de AMD 6400+?

Aanbevolen berichten

Heej lezers,\r\nik heb een vraag:\r\n5 maanden geleden heb ik een AMD Athlon X2 5600+ processor gekocht. Deze draait op 2,8 Ghz Dual-Core.\r\n\r\nNu ik wil ik de AMD Athlon X2 6400+ halen. Deze draait op 3,2 Ghz Dual-Core. \r\nHet is maar 400 Mhz verschil... Zou je dit nau echt merken of niet zo?\r\nIk kan de X2 5600+ verkopen voor € 80,- via marktplaats en betaal dan als het ware € 120,- voor de nieuwe AMD X2 6400 Dual Core.\r\n\r\nIk heb dus nog gerantie op de oude? Is dit slim om te doen en merkt je nau veel verschil in die 400 Mhz? \r\n\r\nMet vriendelijke Groet\r\n\r\nThomas van Dalen
Link naar reactie
Moederbord: M2A-MVP Vista Ready (AM2, SLi, PCIe, S-ATA)\r\nGeheugen: 3x 1GB van PQI\r\nProcessor: AMD Athlon X2 6400+ Dual Core (3,2 Ghz)\r\nVideokaart: Nvidia Geforce 8600 GT, 256 MB\r\nVoeding: 700 Watt ATX\r\nHarddisk: Western Digital 500 GB S-ATA 2,\r\nDVD Brander: Asus\r\nTV Kaart: Pinnacle Vista Tuner Kit\r\nBesturingsysteem: Microsoft Windows Vista Ultimate x32-bit Nederlands
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...