Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2007 Delen Geplaatst: 12 november 2007 Ik heb nero 8 geinstalleerd en kreeg toen problemen met mijn Norton na veel proberen heb ik nero 8 eraf gehaald er weer geprobeerd er op te zetten en nu krijg ik de melding: this program requires the file advrcntr3,dll,which was not found on this systeem.\r\nWie kan mij wat ik nu moet doen, ik was al van plan mijn schijf helemaal leeg te maken maar er is waarschijnlijk een oplossing voor? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2007 [url]www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?advrcntr3[/url] - 21k Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2007 Heel hartelijk bedankt alles gaat weer perfect Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb het zelfde probleem, alleen mij lukt het niet met de link. Antje: hoe heb je dit opgelost ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Je kijgt een hele lijst en de mijne stond ertussen en die heb ik gebruikt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 hey,\r\n\r\nik zit met hetzelfde probleem, maar als ik die link open krijg ik geen lijst, maar enkel de downloadlink voor advrcntr3.dll, als ik deze dan gebruik krijg ik een zip file, maar hierin zit geen installatiefile, wel een .dll file en een .read file, de dll file gaat dan niet open en is ook een read file, moet ik dit op een andere manier openen of weten jullie andere oplossingen?\r\nOok komt er een heleboel \"rommel\" mee met deze download die zelfs door norton wordt toegelaten en een hele reeks pop ups ivm safety op je afschiet.\r\nthx Luk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2007 hey ik heb hetzelfde probleem maar ik heb windows vista en weet niet waar ik dat bestand lmoet plaatsen kan er iemand helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2007 Bij mij (XP) staat hij in\nC:\\Program Files\\Common Files\\Ahead\\Lib\n\nLees wel even wat Kul te zeggen heeft over malware dat meekomt....\n\n\nZoek anders eens bij de orginele bestanden van het installatie programma, op CD bijvoorbeeld.\nDaar is hij misschien ook te vinden met de extensie .CAB. (advrcntr3.dll.CAB) Dat is een ingepakte versie.\nOf misschien in een andere .CAB daar. \nRechtsklik erop, kies openen, rechtsklik weer op het dan gevonden bestand, en kies \"uitpakken\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2007 euhm waar precies want ik heb geprobeerd in ::nero\\lib te steken maar gaat niet. maar bij die dll staat dat dat b ij ::windows\\system directory moet, maar ik heb dat niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2007 Ik denk dan dat je Verkenner dan zo staat dat systeemmappen niet zichtbaar zijn.\r\nIk kan je alleen vertellen hoe je dat in XP verandert:\r\n\r\nin Verkenner - menu extra - mapopties - \"de inhoud van systeemmappen weergeven\" aanvinken. En ook daar \"verbogen bestanden en mappen weergeven\" aanvinken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 geen nood kheb betere oplossing gewoon over je ouwe intallatie een nieuwe installatie doen en tis geklaard Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 What works for you. . .\r\n\r\nMaar de topic begon met iemand die al opnieuw had geïnstalleerd, en we konden een beetje aannemnen dat je dat al geprobeert had. :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 [QUOTE=erikdenhouter;355153]What works for you. . .\r\n\r\nMaar de topic begon met iemand die al opnieuw had geïnstalleerd, en we konden een beetje aannemnen dat je dat al geprobeert had. :)[/QUOTE]\r\n\r\nja maar je moet wel de juiste installere ik koos voor home Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Opgelost dus, ik hoop dat het voor Kul ook gelukt is want die horen we niet.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2008 ik heb een tijdje nero 8 gebruikt een trialversie van 30 dagen. deze is nu verlopen en toen heeft nero mijn mpeg 2 uitgeschakelt van mijn laptop. wie weet hoe dit probleem kan verholpen worden. ik kijk nu mijn films namelijk op de kop :confused::confused:\r\n\r\nGr Stumpert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2008 [quote=XTURION;354962]euhm waar precies want ik heb geprobeerd in ::nero\\lib te steken maar gaat niet. maar bij die dll staat dat dat b ij ::windows\\system directory moet, maar ik heb dat niet.[/quote]\nis het niet : windows\\system32 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2008 weet iemqand hoer dat nu prercies aangepakt moet wortden?\r\nik heb Vista home premium en op mijn computer was nero 8 geinstalleerd\r\n\r\nmaar als ik nero wil.openen dan komt ook bij mij die toestand met advrcntr3\r\nHeel graag hulp\r\nalvast bedankt voor de te nemen moeite. Gerrit Sr Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik denk het .ZIP bestand uit bericht #2 downloaden, en het uitpakken (er op rechts-klikken en \"[I]Uitpakken[/I]\" kiezen) en plaatsen in de C:\\Windows\\System32 map. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen