Ga naar inhoud

Nero 8

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb nero 8 geinstalleerd en kreeg toen problemen met mijn Norton na veel proberen heb ik nero 8 eraf gehaald er weer geprobeerd er op te zetten en nu krijg ik de melding: this program requires the file advrcntr3,dll,which was not found on this systeem.\r\nWie kan mij wat ik nu moet doen, ik was al van plan mijn schijf helemaal leeg te maken maar er is waarschijnlijk een oplossing voor?
Link naar reactie
hey,\r\n\r\nik zit met hetzelfde probleem, maar als ik die link open krijg ik geen lijst, maar enkel de downloadlink voor advrcntr3.dll, als ik deze dan gebruik krijg ik een zip file, maar hierin zit geen installatiefile, wel een .dll file en een .read file, de dll file gaat dan niet open en is ook een read file, moet ik dit op een andere manier openen of weten jullie andere oplossingen?\r\nOok komt er een heleboel \"rommel\" mee met deze download die zelfs door norton wordt toegelaten en een hele reeks pop ups ivm safety op je afschiet.\r\nthx Luk
Link naar reactie
Bij mij (XP) staat hij in\nC:\\Program Files\\Common Files\\Ahead\\Lib\n\nLees wel even wat Kul te zeggen heeft over malware dat meekomt....\n\n\nZoek anders eens bij de orginele bestanden van het installatie programma, op CD bijvoorbeeld.\nDaar is hij misschien ook te vinden met de extensie .CAB. (advrcntr3.dll.CAB) Dat is een ingepakte versie.\nOf misschien in een andere .CAB daar. \nRechtsklik erop, kies openen, rechtsklik weer op het dan gevonden bestand, en kies \"uitpakken\".
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • 5 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...