Ga naar inhoud

Fabrieksinstellingen

Aanbevolen berichten

Afgelopen week heb ik een nieuwe notebook gekocht met windows Vista. Die heb ik 2 keer naar fabrieksinstellingen moeten terugzetten en toen werkte hij zonder problemen.\r\n\r\nNou vroeg ik me af of dit ook zou kunnen met mijn oude desktop pc met windows XP?\r\nEr staan namelijk ontzettend veel dingen op die alleen maar onhandig zijn in het gebruik van de pc. Misschien zou ik em zo \'\'leeg\'\' kunnen maken en weer opnieuw ermee beginnen? Of loop ik dan het risico dat de pc het helemaal niet meer doet?\r\n\r\nGr. Liaison
Link naar reactie
je kunt de xp cd in de comp duwen en voor de herstel optie kiezen, dan herinstalleert hij windows en laat hij de andere bestanden gewoon staan. de progs die bijv. dan in het register staan zijn dan inactief gestelt. het is alsof je dan een nieuwe windows hebt, maar alleen nog even \"naruimen\" door die inactieve progs achteraf te verwijderen die je niet nodig hebt. Dat is mijn manier voor een herinstallatie van windows als ik mijn data wil behouden, mocht mijn 2e harde schijf vol komen te zitten, wat nogal vaak voor komt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...