Ga naar inhoud

livebox orange contra experiabox

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb nu internetplusbellen van kpn via de experiabox en deze heb ik met 3 Speedtouch 121g usb sticks op 3 pc\'s aangesloten.\r\nNu wil ik overstappen naar orange en deze heeft een livebox en op hun site zie ik dat er hier sprake is van een 802.11g accespoint.\r\nMijn vraag is of ik mijn Speedtouch 121g ook kan gebruiken voor de livebox van orange ?
Link naar reactie
Je kunt draadloos geneuzel bij de Livebox nemen, doch dat zou ik niet doen, dat kost je extra per maand en er passen meer dan 1 wifi-merk in die box.\r\n\r\nHet is inderdaad mogelijk om je Speedtouch achter de Livebox te hangen en hem als switch te gebruiken.\r\nDan kun je ook gewoon lekker draadloos internetten en toch gebruik maken van zowel de Livebox alsook de Speedtouch.\r\nDaar is een goede faq over geschreven:\r\n[url]http://orange.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=20&thread_id=1461[/url]\r\nDeze is niet specifiek voor Speedtouch geschreven, maar werkt wel met vrijwel alle routers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...