Ga naar inhoud

All-in-one printer automatisch starten

Aanbevolen berichten

Tot voor kort startte mijn hp psc 2171 uit zich zelf wanneer ik er een foto geheugen kaartje in deed. Dan kwam direct het menu waaruit je kon kiezen of je de foto\'s wil bekijken of opslaan e.d.\r\nNu werkt dat niet meer.\r\nIk moet via Deze computer het geheugenkaartje opzoeken en dan pas kan ik bij de foto\'s komen.\r\nWie weet hoe ik dit weer kan herstellen?
Link naar reactie
Misschien als alle verwijderbare media:\n\nStation opzoeken - Rechtsklik erop - kies eigenschappen - tabblad \"automatisch afspelen\" - vinkje bij \"mij vragen wat te doen\".\n\nMocht je HP zelf kuren vertonen, dan kan je denken aan een harde reset:\nuitzetten (ook PC denk ik) en dan een minuut de stekker van de HP uit het stopcontact.
Link naar reactie
Hallo dutch-online,\r\n\r\nDat heb ik ook al eens gedaan, maar dat heeft niet geholpen.\r\nOok het icoontje van mijn printer op het bureaublad, werkte toen niet meer.\r\n\r\nMisschien heeft het er niks mee te maken, maar ook mijn cd-roms en dvd\'s worden niet meer automatisch afgespeeld wanneer ik een dvd plaats.\r\nDat moet ik ook allemaal via Deze computer in gang zetten.
Link naar reactie
[QUOTE=jufcj;353227]Misschien heeft het er niks mee te maken, maar ook mijn cd-roms en dvd\'s worden niet meer automatisch afgespeeld wanneer ik een dvd plaats.\nDat moet ik ook allemaal via Deze computer in gang zetten.[/QUOTE]\nMisschien dat je meer aan dit hebt, want de falende autorun is al vaker aan bod geweest, zoals hier:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=41933[/url]\n\nen dat leidt je naar deze Microsoft site met een tooltje om te downloaden:\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=C680A7B6-E8FA-45C4-A171-1B389CFACDAD&displaylang=en[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...