Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Delen Geplaatst: 10 november 2007 Tot voor kort startte mijn hp psc 2171 uit zich zelf wanneer ik er een foto geheugen kaartje in deed. Dan kwam direct het menu waaruit je kon kiezen of je de foto\'s wil bekijken of opslaan e.d.\r\nNu werkt dat niet meer.\r\nIk moet via Deze computer het geheugenkaartje opzoeken en dan pas kan ik bij de foto\'s komen.\r\nWie weet hoe ik dit weer kan herstellen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Misschien als alle verwijderbare media:\n\nStation opzoeken - Rechtsklik erop - kies eigenschappen - tabblad \"automatisch afspelen\" - vinkje bij \"mij vragen wat te doen\".\n\nMocht je HP zelf kuren vertonen, dan kan je denken aan een harde reset:\nuitzetten (ook PC denk ik) en dan een minuut de stekker van de HP uit het stopcontact. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Hallo dutch-online,\r\n\r\nDat heb ik ook al eens gedaan, maar dat heeft niet geholpen.\r\nOok het icoontje van mijn printer op het bureaublad, werkte toen niet meer.\r\n\r\nMisschien heeft het er niks mee te maken, maar ook mijn cd-roms en dvd\'s worden niet meer automatisch afgespeeld wanneer ik een dvd plaats.\r\nDat moet ik ook allemaal via Deze computer in gang zetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Hoi Erikdenhouter,\r\n\r\nIk weet niet precies waar ik dat zoeken moet.\r\nWat bedoel je met: alle verwijderbare media en station opzoeken.\r\nWaar kan ik dat vinden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Rechtermuisknop klik op de geheugenkaarticoon in deze computer, tabblad automatisch afspelen, vinkje zetten bij \'\'mij vragen wat te doen\'\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2007 Hoi Jim,\r\n\r\nNee het is nog niet gelukt.\r\nHet vinkje bij \"mij vragen wat te doen\" staat aan.\r\nWat nu? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2007 Ook heb ik het vinkje voor de grap bij het andere gezet: elke keer deze actie ondernemen.\r\nMaar ook dat doet \'ie niet. Of moet ik de computer eerst opnieuw starten om de wijzigingen door te kunnen voeren? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2007 [QUOTE=jufcj;353227]Misschien heeft het er niks mee te maken, maar ook mijn cd-roms en dvd\'s worden niet meer automatisch afgespeeld wanneer ik een dvd plaats.\nDat moet ik ook allemaal via Deze computer in gang zetten.[/QUOTE]\nMisschien dat je meer aan dit hebt, want de falende autorun is al vaker aan bod geweest, zoals hier:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=41933[/url]\n\nen dat leidt je naar deze Microsoft site met een tooltje om te downloaden:\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=C680A7B6-E8FA-45C4-A171-1B389CFACDAD&displaylang=en[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2007 Dank je wel voor de tips. Ik ga het morgen even uitproberen en laat jullie wel even weten of het geholpen heeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2007 [QUOTE=dutch-online;353434]Validation Required[/QUOTE]\r\n :rolleyes: Wonderen doen we gelijk, op het onmogelijke moet u even wachten... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen