Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Delen Geplaatst: 10 november 2007 Mijn schoonvader heeft begin dit jaar een laptop gekocht van het merk acer 3693 wlmi (zo uit het hoofd)\r\nalleen is deze laptop al vanaf het begin erg traag, dat cirkeltje blijft maar draaien als je een programma opstart. Ook met internet explorer is dit zo, alles is erg langzaam.\r\n\r\nHeeft iemand hier ervaringen mee, Mijn schoonvader gebruikt hem met name voor internet, wat foto\'s organiseren, email en telebankieren. Misschien kan ik iets uitzetten wat veel geheugen of processor capaciteit vreet. Heb eens iets gelezen over aero face ofzo\r\n\r\nwie helpt me. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 hallo.\r\nmichien een downgrade.\r\ndus xp er op zetten zou een oplossing zijn maar ja\r\ndan ben je vista kwijt.\r\nis dit die leptop die je bedoelt [url]http://www.qplaza.nl/acer-aspire-3693-wlmi-p-291.html[/url]\r\ndan zou die het makkelijk kunnen trekken vista Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Geheugen bij zetten .\nAls er vista basic op zit ,dan is er geen aero interface.\nEventuele gadgets uitzetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 ja maar 1 gb is toch voldoende \r\nmaar je kan em ook in klassiek zetten Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen