Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2007 Delen Geplaatst: 9 november 2007 Als ik naar mijn externe harde schijf wil gaan en klik op een logo dan verschijnt de mededeling : Er is een fout opgetreden en explorer moet worden afgesloten:\r\n\r\nOnderstaande fout wordt gegeven:\r\n\r\nAppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.3156 ModName: cldemuxer.ax\r\nModVer: 1.0.0.2728 Offset: 0000621d\r\n\r\nWeet u misschien wat hier aan te doen is? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2007 kun je uberhaupt op je externe hd komen? probeer anders via taakbeheer run te klikken en dan naar je externe hd te browsen. lukt dat wel? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Gebeurt dit altijd of heb je misschien van tevoren met een video/dvd editing programma gewerkt, want als ik even ga zoeken zie ik die cldemuxer.ax toch veelal bij dat soort programma\'s verschijnen, misschien iets als dvddecrypter, ifoedit of soortgelijke dingen? Het is namelijk een mpeg2 demultiplexer.\r\n\r\nPowerDVD gebruikt wellicht? Die maakt ook gebruik van dat bestand.\r\n\r\nProbeer het volgende anders eens, herstart je pc en als hij opgestart is doe dan niets anders en probeer eerst die externe HD te bereiken. Krijg je dan dezelfde fout? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen