Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2007 Delen Geplaatst: 9 november 2007 Toen ik 3 dagen geleden mijn laptop kocht, kon ik bij de installatie geen nederlands aanklikken, alleen frans, engels, duits. Nu is dus mijn vraag; kan ik de taal na de installatie nog wijzigen??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2007 In het kort ... Neen. Recovery CD gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 bij ultimate kun je dat downloaden en installeren via de update pagina\'s. gaat het om alleen nederlands typen dan moet je je toetsen bord taal wijzigen bij confugiratie- landeninstellingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 boodhaa heeft gelijk , wanneer ik een nieuw programma van microsoft wil installeren in vista dat niet voor nederlands is bedoeld , dan download ik engels en installeer dat.\r\nNa de install zet ik vista terug in nederlands , en het programma kan dan in de nederlandse vista draaien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Ik heb geen windows vista ultimate, maar home premium. wat houdt een recovery cd precies in. Heb weinig verstand van pc`s. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 De recovery cd heb je bij je pc gekregen. om alles weer terug naar de fabrieksinstellingen te zetten als dat nodig is.\nOok kan het zijn dat je tijdens opstarten op f10 moet drukken ,ofzo ,om bij deze herstel optie te komen.\nHet recover gedeelte staat dan op de hd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 [url]http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=forum&s=15&id=2586[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Boodhaa, ... Lambal heeft geen Ultimate of Enterprise dus voor MUI komt hij/zij niet in aanmerking en LIP is niet beschikbaar in het Nederlands.\r\n(zie onderstaande afbeelding en [URL=\"https://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-BE/Help/35a1b021-d96c-49a5-8d8f-5e9d64ab5ecc1043.mspx\"]deze link[/URL] voor meer info.\r\n\r\n[IMG]http://img228.imageshack.us/img228/7646/vistamuilipsu4.jpg[/IMG]\r\n\r\nDaarnaast ...\r\n \r\n[B]Ik kan een taalbestand niet verwijderen.[/B]\r\n \r\nHier volgen twee mogelijke oorzaken:\r\n\r\n[I]• De taal die u probeert te verwijderen, is de systeemtaal. De systeemtaal is de standaardtaal van de gebruikersinterface. De systeemtaal kan niet worden verwijderd.[/I]\r\n\r\n[I]• Voor een juiste werking hebben andere talen op uw computer de taal nodig die u probeert te verwijderen. Dit is het geval met LIP-talen (Language Pack Interface) en de bijbehorende bovenliggende talen. U moet een LIP verwijderen voordat of op het moment dat u de bijbehorende bovenliggende talen verwijdert.[/I]\r\n\r\nDus ...\r\n\r\nLambal, als je geen recovery CD hebt, informeer dan es bij de winkel waar je de PC hebt gekocht. Al verwijzen die je waarschijnlijk toch door naar de fabrikant. *-)\r\n\r\nEn boodhaa, iig bedankt voor je link, heeft me naar heel andere, voor mij nieuwe informatie geleid. :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Jep jullie doen moeijk man, ga naar start programmas windows update stel het in dat taalpakketten ook mogen en downloaden instaleren afmelden, aanmelden klaar is kees suc6 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 [QUOTE=thomasvdalen;355122]Jep jullie doen moeijk man, ga naar start programmas windows update stel het in dat taalpakketten ook mogen en downloaden instaleren afmelden, aanmelden klaar is kees suc6[/QUOTE]\n\nZo simpel is het niet Thomas, als je Vista in een verkeerde taal installeert is het een heel ander verhaal. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Hoe bedoel je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Ik was het woordje \'niet\' in \"zo simpel is het [B]niet[/B]\" vergeten.\nHeb het inmiddels aangepast. :D\n\nNu is het denk ik wel te begrijpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Wat ik nu niet begrijp is, dat ik kan kiezen welke taal ik gebruik met het opstarten van VISTA.Ultimate en dit heb ik.\r\nHeb op dit forum meer gelezen,wel sumier, maar dit moet kunnen.\r\nAlvorens,ik heb de keuze via een verborgen bestand uit 16 talen een menu te kiezen.\r\nDus is egaal met welke taal,neem ik aan ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Dan ga je naar [url]www.babelfische.altavista.nl[/url] en ga je vertalen totdat je bij windows update komt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen