Ga naar inhoud

scherm kuren

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik heb een vervelend probleem. Mijn scherm is namelijk bedekt met allemaal strepen ( permanent) en kan dingen soms amper lezen:p ik denk dat het komt door de \"gedateerde\" videokaart. maar ik weet het niet precies. iemand anders zei dat er te weinig schijfruimte was, maar na ongeveer 15 GB op te schonen, waren er nog geen veranderingen. het kan ook door de leeftijd van de computer komen, of door de dingen die we er mee hebben gedownload. Vroeger deed hij dit niet maar nu dus elke keer vanaf je hem opstart. hier een screenshot.\r\nBedankt bij voorbaat. :)\r\nPS. het plaatje hierbij is nogal klein maar de slechte kwaliteit spreekt voor zich, door die strepen. ^^\r\n\r\nLenny-
Link naar reactie
Zit de stekker er wel goed in? En anders is het enige wat ik me kan bedenken is dat de refresh rate omlaag moet en de instellingen.. Ik kna dit re creeren door mn resolutie en refresh rate veels te hoog te zetten.. \nIk heb toen met veel moeite en gokken alles terug gekregen op de normale instellingen, maar ik zou eerst even proberen om in veilige modus te komen. Dan moet je op F8 drukken tijdens het opstarten. En in dat sscherm veilige modus proberen.. Uiteraard voor XP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...