Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2007 Delen Geplaatst: 5 november 2007 [SIZE=\"3\"]Na de installatie van een nieuwere videokaart, de geforce N6200 TD kan ik de game frontline kursk niet meer spelen. Terwijl dit voorheen met oudere videokaart wel ging.\r\n\r\nToen ik de oude terug zette, ging het tot mijn stomme verbazing met deze ook niet meer. Hij blijft dan op het beginscherm haken en de cpu stijgt tot 99%.\r\n\r\nWie heeft een idee?[/SIZE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2007 Oude driver wel verwijderd, en de nieuwe geïnstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Yep, en die testen via dxdiag draait hij ook gewoon.\nKan het niet aan liggen dat het spel geen nieuwere drivers accepteert? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Kijk eens met [URL=\"nHancer\"]nHancer[/URL] of de drivers in SLI modus staan, dan willen veel games ook niet starten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Heeft iemand nog andere ideeën Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Ik kan met mijn 7600GT ook geen driver 3 meer spelen. Is niets aan te doen :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Probeer desnoots oudere drivers die bij je Videokaart zaten. en nieuwen. wissel dus een beetje af.\n\nContoleer even je temps met everest. oja en werken andere spellen wel ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen