Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2007 Delen Geplaatst: 5 november 2007 Ik zit met nogal een probleem met mijn nieuwe vista pc. \r\nHet duurde een tijdje voordat ik eindelijk internet had via ons draadloos netwerk.\r\nHet probleem nu is dat ik mijn xbox 360 online wil brengen via mijn pc. Alleen heb ik niet echt een idee hoe ik dat moet doen en of dat wel mogelijk is. Met mijn vorige XP computer lukte het wel. Ik moest al het ware instellen dat mijn computer diegene was die het internet uitdeelde. Heeft iemand een idee hoe dat zou kunnen lukken ?\r\nAnders moet ik een draadloos adapter voor de xbox kopen en die kost weer €80,- :(\r\n\r\nIemand een idee?\r\n\r\nGr Measter Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2007 Draadloos routertje voor 39 euro bij 4ltern4te, dan heb je er ook nog 3 werkende lan poorten bij ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 Ik heb mijn 360 online via Vista, wel met een kabeltje van m\'n xbox naar m\'n router. Werkt perfect.\r\nBelkin router gekocht bij Media Markt, kabeltje ook daar gehaald, die gasten helpen je goed daar als je uitlegt wat je wilt beginnen. Of er andere opties zijn om het draadloos te doen zonder de xbox wireless weet ik niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen