Ga naar inhoud
  • 0

Your Naked virus?

Anoniem2

Vraag

Hallo ik heb een vraag ik kreeg een link toegestuurd met de tekst erbij omg jij naakt? [url]www..[/url].... .com .Ik heb Norman Anti Virus maar hiervan was de recentie verlopen en ik dacht dan ga ik zaterdag wel ff de nieuwe halen.Maar nu zit dit virus er dus op.Ik kom niet meer op het bureaublad want na het inlogcherm voor wachtwoord krijg ik een blauw scherm van 2 seconden dat is dus niet genoeg om het goed te lezen.Ik vraag me af hoe ik dit kan oplossen.\r\nAub zo snel mogelijk help want er staan belangrijke spullen op
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

• 0
Kreeg je een msn.com bestand, of een *.com bestand dat de naam had als een e-mail adres?\n \n \nAls \'t de trojan/IRC-bot is die nu nogal veel wordt verspreid zou dat niet je hele systeem verzieken. Dan kun je gewoon nog opstarten, en start er ook nog stiekem wat anders op :cool:\n \n \nIk weet niet hoever je PC kennis gaat maar ik zou de schijf in een andere, goed beveiligde!!, PC hangen als slave en dan eens die schijf scannen met diverse goede virusscanners (online scanners).
Link naar reactie
  • 0
[COLOR=black][FONT=Verdana]1.[/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Verdana]Verwijder MSN ![/FONT][/COLOR]\n\n[COLOR=black][FONT=Verdana][COLOR=black][FONT=Verdana]2.[/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Verdana]Download [URL=\"http://www.atribune.org/ccount/click.php?id=1\"]ATF-cleaner [/URL](by Atribune) [/FONT][/COLOR]\n[/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana]Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.[/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Verdana][COLOR=black][FONT=Verdana]Op het tabblad \"Main\", plaats je een vinkje bij [B]Select All[/B].[/FONT][/COLOR]\n[FONT=Verdana][COLOR=black]Klik op de knop [B]Empty Selected[/B].[/COLOR][/FONT]\n\n[FONT=Arial][COLOR=black][FONT=Verdana]Download [B][URL=\"http://www.bendeboy.nl/misc/MSNFix.exe\"]MSNFix by BendeBoy[/URL] [/B][/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][COLOR=black][FONT=Verdana]en sla het op je bureaublad. [/FONT][/COLOR][/COLOR][/FONT]\n[FONT=Arial][COLOR=#000000][COLOR=black][FONT=Verdana][COLOR=black][FONT=Verdana]Dubbelklik [B]MSNFix.exe[/B][/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana],er zal nu een icoontje op je bureaublad verschijnen.[/FONT][/COLOR]\n \n[FONT=Verdana][COLOR=black]Dubbelklik het icoontje \"[B]Start MSNFix[/B]\"en laat het zijn gang gaan.[/COLOR][/FONT]\n[FONT=Verdana][COLOR=black](Indien je meldingen krijgt van je scanner e.d. sta dit toe).[/COLOR][/FONT]\n \n[FONT=Verdana][COLOR=black]Het bestand gaat zijn taken uitvoeren, je hoeft ondertussen niets te doen. Zodra het klaar is en eventueel na herstart zal het een rapport openen (C:\\[/COLOR][/FONT][COLOR=#000000][COLOR=black][FONT=Verdana]MSNFix.txt). [/FONT][/COLOR][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Verdana]Post deze in je volgende reactie.[/FONT][/COLOR]\n \n[COLOR=black][FONT=Verdana]Download HijackThis via [URL]http://www.wurksjops.nl/wurksjops/hijackthis/[/URL][/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Verdana]En plaats een logfile[/FONT][/COLOR]\n \n[/FONT][/COLOR][/COLOR][/FONT]\n\n \n \n \n \n[/FONT][/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...