Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 yo\r\n\r\nIk ben opzoek naar een goede videokaart die ik voor iemand zen PC nodig heb. De kaart moet passen in een PCI Express 16x slot, moet geen nieuwe games kunnen spelen maar wel vlot oudere games zoals sims 2 . Liefst zo goedkoop mogelijk ! dus niet te nieuw!! :)\r\n\r\nAlvast Bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 [url]http://tweakers.net/pricewatch/147262/asus-radeon-x1600-pro-128mb-ddr3-(pci-e-dvi)-eax1600pro-top-htd-128m.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 Ik ben opzoek naar een goede videokaart die ik voor iemand zen PC nodig heb. De kaart moet passen in een PCI Express 16x slot, moet geen nieuwe games kunnen spelen maar wel vlot oudere games zoals sims 2 . Liefst zo goedkoop mogelijk ! dus niet te nieuw!\n\nhij wil er niet mee gamen. maar jij hebt geleik je kan beter de 7300GT silent nemen als je toch niet gaat gamen. deze kaart heeft een VGA en DVI en HDtV Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 Anders laat ik het gewoon bij het Asus M2A-VM HDMI moederbord, met het onboard video zal je wel the sims 2 mee kunnen spele zeker of niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 je kan het altijd proberen. ik heb hier ervaring met een onboard (6100) en daar kon ik wel age of empires III Warchiefs goed mee spelen (mits voldoende geheugen)\n\nje hebt echt kans dat het werkt..en dat moederbord wat jij hebt heeft voldoende aansluitmogelijkheiden (ik wou het kopen namelijk) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 tja, ik moet hem nog gaan halen ... Maar na dagenlang zoeken naar een moederbord dat aan mijn wensen voldoet ben ik er van overtuigd dat die Asus M2A-VM HDMI er het beste uitkomt:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 zeker. let wel op dat als je perse de HDMI erbij wilt. dat er twee versies zijn. en zonder en een met HDMI (die is 7euro duurder) die HDMI krijg je er namelijk bij (op een PCIe1X)\n\nbij mycom hebben ze er bijvoorbilt 2 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 ja idd, die ene zonder HDMI heeft ook wel geen Firewire dacht ik. Tja 7 euro voor HDMI kaart en firewire is nou ook niets :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen