Ga naar inhoud

Sitecom WL 183 300N router + WL 181 300N PCI card

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb sinds gisteren bovenstaande router/PCI card combi gekocht maar er zit alleen een (uitgebreide) engelse handleiding bij in PDF formaat (er zit wel een quick install guide bij in het Nederlands). \r\nHij doet het verder prima hoor maar zit met twee kleine dingetjes... \r\nTen eerste ziet mijn gebruikers interface van de router er zo uit: [IMG]http://img266.imageshack.us/img266/6364/userintrefacesitecomwl1qw8.jpg[/IMG]\r\nDit is met de hele interface zo (ben vijf minuten bezig met ontcijferen wat er staat) ook in een andere taal, ligt dit aan mijn PC?\r\n\r\nTen tweede moet ik elke keer als ik mijn PC opstart eerst weer een verbinding opzetten (had hiervoor een Linksys WRT45G die automatisch een verbinding maakte) \r\nWeet iemand mischien ook hoe ik hem kan instellen zo dat hij altijd een connectie heeft en dat ik hem niet steeds moet instellen?\r\nIn de interface van de PCI card staat wel iets over direct link setup, waar je een MAC adres moet invoeren en een timeout value maar dit is dus de PCI card die in de PC zit en die hoeft toch geen MAC adres te weten van de PC waar hij inzit? (of heeft een router ook een MAC?) Durf niet te gaan kloten.\r\n\r\nHeb al op internet gezocht naar topics of handleidingen maar hij is volgens mij vrij nieuw en kon dus niks vinden.\r\n\r\nIs er iemand die iets van deze router weet of deze ook heeft?\r\n\r\nThanx in advance
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...