Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2007 Delen Geplaatst: 1 november 2007 Het spijt met maar ik weet niet zeker of dit het juist section is maar is zit met een probleem. Op me ouwe pc wou ik Linux (7.10) laten draaien vanaf de CD, dus ik herstart met pc met de cd erin en toch laad windows. Dan haalde ik dus de cd van linux er maar uit en schakelde de pc uit, nu een tijdje later wil ik hem nog eens normaal opstarten maar ik krijg voor ik ( voor ik nog op het buruablad raak ) een soort van error ( een blauw scherm ) met de tekst die zegt.\r\n\r\n\"\r\nSTOP: c....(blabla)45...(bla).. {Registerbestandfout}\r\nHet register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden:\r\n\\SysteemRoot\\System32\\Config\\SAM\r\nOf het logboekbestand of vervangende bestand van het onderdeel.\r\nHet is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar.\r\n\r\nBezig met starten van fysieke geheugendump\r\nDe Fysieke geheugendump is voltooid.\r\nNeem contact op met de systeembeheerder of de afdeling Techinesce onderstuening op voor hul.\r\n\r\n\"\r\nDit is voor mij dus een soort van onbekende taal voor mij, maar heeft iemand een idee wat er foutloopt ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2007 Eigenlijk is die (blabla) wel belangrijk als je een oplossing voor die fout wilt zoeken.\n \nKun je de Windows nog starten in veilige modus? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2007 En verander de titel aub, zodat die enige informatie geeft over het onderwerp Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen