Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik heb mij een laptop gekocht met Windows Vista™ Home Premium, maar wat blijkt, mij sandisk U3 cruzer 2.0 GB werkt hier niet meer op. Deze deed het wel op een Windows XP computer. Ik kon echter geen drivers vinden op de site van Sandisk, weet iemand van jullie mischien een oplossing hiervoor?\r\n\r\nIvo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Je bedoelt waaschijnlijk dat de software op de stick niet meer werkt.\r\n\r\nDaar is waarschijnlijk geen oplosing voor!\r\nEen bepaalde serie van Sandisk sticks werken niet goed met Vista, check de exacte gegevens op hun site Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Dat is mogelijk, ik zet de U3 uit op een windows XP, ik kijk dan wat hij op de laptop doet.\r\nBedankt voor je hulp :-)\r\n\r\nIvo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 bij mij deed hij het juist op vista en niet op xp!!!:P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik heb die U3 software uninstalled omdat het mij verschrikkelijk irriteerde!!\r\nVerder werkt de stik bij mijn Vista goed, goed voor de Ready Boost van Vista... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2007 Overigens \r\nAls je een SD kaart (liefst en snelle) gebruikt i.p.v.een stick \r\nsteekt er niets meer uit je machine..\r\nHet voordel zit erin \r\ndat je een extra ramgeheugen hebt \r\nen je computer dus veel sneller kan werken.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2007 Een USB stick kan ook gebruikt worden als extra ram geheugen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen