Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Sedert verleden week heb ik een account erbij nl. Asp.Net Machine a\r\nAccount met beperkte rechten en wachtwoord beveiligd.\r\nAls ik klik op type account wijzigen krijg ik een optie\r\n[img]http://img132.imageshack.us/img132/2869/screenshot015eg6.jpg[/img]\r\n\r\nWat moet ik hiermee. En wat gebeurt er als ik de rechten verander\r\nVoorbeeld: Aanvinken Computerbeheerder of aanvinken Beperkte mogelijkheden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 niks doen , dit komt door dat je netframework voor windows hebt geinstallerd via automatische updates, als je het verwijderd kunje problemen krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Dank voor de reactie maar..\r\nAls ik voorbeeld: Aanvink Computerbeheerder - Wat gebeurd er dan of waar zit hem het vverschil? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2007 Even herhalen\r\nAls ik voorbeeld: Aanvink Computerbeheerder - Wat gebeurd er dan of waar zit hem het verschil? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2007 [quote=Martin;350726]Dank voor de reactie maar..\nAls ik voorbeeld: Aanvink Computerbeheerder - Wat gebeurd er dan of waar zit hem het vverschil?[/quote]\n\n[quote=Martin;351900]Even herhalen\nAls ik voorbeeld: Aanvink Computerbeheerder - Wat gebeurd er dan of waar zit hem het verschil?[/quote]\n\nOkee, je hebt \'verschil\' nu goed gespeld, maar \'gebeurd\' moet toch echt met een t aan het eind, in plaats van een d. Probeer het nog een keer ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2007 Taalfouten corrigeren mag best hoor. Maar dat is niet het antwoord op mijn vraag. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen