Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 als ik een xbox game wil downloaden zijn het allemaal rar bestanden ;)\r\nKan dat kloppen . \r\nMaar kan ik rar bestanden wel branden ?\r\n\r\nkan iemand mij raad geven ik hoor het graag \r\n\r\nGraag ook uitleg erbij hoe ik het moet branden . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 ja, dat kanmet elke brandersoftware maar moet je die niet uitpakken om te gebruiken op je xbox. dan moet je datdoen voor het branden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 en ja moet je x-box laten ombouwe en op peen dvd-r branden en dan in nero optie PAL kiezen anders oet hij het niet of je moet een dual layer schijf geeburuiken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 Tuurlijk kun je RAR bestanden op een DVD branden. Dat wil echter niet zeggen dat het ook gaat werken, en daarover gaan we je hier verder niet helpen. Er zijn wetten die dit soort praktijken verbieden, weet je. Lees anders de huisregels nog maar eens na. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 Hallo , \r\nIk weet nog niet eens hoe ik hem uit moet pakken . \r\nEn ik weet ook niet welke nero ik gebruiken moet .\r\ngroetjes jeroen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 En zoals JohnL al zei: daar gaan we je niet mee helpen ook Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 Ligt aan de vraagstelling.\n\nUitpakken van rar bestanden is niet illegaal; uitpakken van een Xbox game wél! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 [quote=dutch-online;350538]uitpakken van een Xbox game wél!\n\nik heb geen idee hoe dat verkocht word ???:)[/quote]\n\nDat is juist de truc... dat wordt op deze manier niet verkocht, maar illegaal op het net gezet en zelfs het downloaden is illegaal... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 Foei toch , dat mensen dat doen !!!\nmaar dat is weer offtopic , dus ik ga gauw verder met filmpjes branden :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 De vraag stelling is volgens mij verkeerd: hij heeft gewoon een paar rar bestanden gedownload, en wil deze uitpakken .\nDaar gebruik je b.v. winrar voor: google maar eens op [U][B]winrar download[/B][/U] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen