Ga naar inhoud

alleen voor 18+

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Laten we elkaar geen mietje noemen!\r\n Want wie kijkt niet af en toe eens een spannend filmpje?(voor welk doeleinde dan ook ;) )\r\n\r\nNu is iedereen natuurlijk bekend met de supersite youtube, maar nu kwam een maat van me met een leuk tip! [url]http://www.redtube.com[/url] \r\n\r\ndit is een 18+ site met filmpjes net als youtube maar dan .....\r\n \r\ngeen idee of dit getolereerd wordt op deze site, maar ik dacht waarom ook niet!\r\n\r\nEN IEDEREEN DIE DENKT JAAAAAAAH DAT IS OUD NIEUWS !, DIE KENDE IK AL !!\r\n\r\n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VIESPEUK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
Link naar reactie
[QUOTE=Matroosje;350396]meegetrokken? hoe moet ik dit opvatten?[/QUOTE]\nHet is bij de meesten bekend dat veel malware/spyware via dit soort sites op computers terecht komt, omdat het de \"overgave om te klikken\" aanmoedigt, en je maakt met jouw reclame het de mensen niet gemakkelijker om hun PC schoon te houden. \nZo duidelijk ?\n\nIk verklaar hiermee overigens NIET dat deze site dit soort dingen doet... Dat weet ik gewoon niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...