Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 ik heb net nieuw geheugen geplaatst in mij PC.\r\ner zat 512 Mb ddr 400 mHz in.\r\ndaar is nu 1024 Mb ddr 400 mHz bijgekomen.\r\n\r\nnu is de pc niet sneller geworden en de pc loopt daarbij zo nu en dan vast.\r\nweet iemand waar dit aan kan liggen?\r\n\r\nGr Simke Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Wat voor PC (CPU = processor, hoeveel MHz) en welk Windows? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 het is een packard bell pc met een 1,8 Ghz processor.\nmet windows XP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nHeb hetzelfde euvel gehad met extra geheugenbankjes. Ook op een door mij verkregen Packard Bell Iconnect met nog een oude DURON 800 processor. Daar is men in de winkel nog lang bezig geweest om dit te laten werken op de PC.Deze pc slikte niet elk geheugen, is soms zoeken!! Dit KAN met jouw packardbell misschien ook het probleem zijn!! In de handleiding staat dit evt, anders helpt zoeken op GOOGLE naar de noemer van het typenummer van jouw PC en geheugenuitbreiding. Vaak kan je daar ervaringen van andere gebruikers lezen. Kan je lezen welk geheugen zij gebruiken. Je kunt proberen eerst de nieuwste geheugenbank in slot 0 te zetten, de oudere zet je dan in slot 1. Dit KAN helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 Haal anders even voor de proef dat kleinste stripje er uit, zodat je ziet hoe het met enkel het nieuwe ding gaat.\r\n\r\nProbeer andersom ook, want als je daarmee niet je oude kwaliteit meer haalt, dan moet er haast wel iets anders, toevallig in tijd samenvallend, mee aan de hand zijn.\r\n\r\nMisschien ook heb je méér dan de 2 vereiste slots passend paraat en werkt het niet goed met 2 aanliggende (die alleen goed samenwerken, in sommige computers, als de 2 blokjes met grote precisie aan elkaar gelijk zijn); als ingangen No. 1&2 bijvoorbeeld het probleem opleveren, dan eens proberen 3+4 of 1+3 of 1+4, enzo.\r\n\r\nCheck ook eens de instellingen voor \"virtueel geheugen\" (moet ruim genoeg zijn) en check ook of iedere schijf of partitie nog voldoende ruimte overheeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 Ja. en zijn de CL (Cas latency ) wel het zelfde van de zelfdereepjes. Hebben die reepjes een verschilend voltage ? enz enz\n\nIs er niet een bios update zodat hij meer/makkelijk met zijn geheugen omkan gaan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2007 bedankt voor alle reacties ik zal eens proberen of ik hiermee het probleem kan verhelepen, jullie horen het nog wel.\n\nGtz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2007 .........en doet ie het al? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen