Ga naar inhoud

computer start steeds opnieuw op

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem. Ik heb dit voorjaar een nieuwe computer gekocht met windows vista\r\n\r\nnu heb ik het probleem dat als ik op het beeldscherm binnen vista de computer wil uitschakelen hij toch steeds weer opnieuw de computer opstart. Hij gaat door het uitschakelingsproces heen, is dan een paar seconden stil en herstart zichzelf dan. De enigste manier waarop ik de computer nu uitkrijg en hou is op de aan/uit knop te drukken en deze ingedrukt te houden totdat hij uit is en blijft.\r\n\r\ndit moet vast beter kunnen, hebben jullie tips/adviezen;\r\n\r\nik weet trouwens niet of het een sofwareprobleem is of een hardwareprobleem
Link naar reactie
Kijk eens in apparaatbeheer in Netwerkadapters, klik met rechts op de netwerkkaart en kies eigenschappen, en kijk onder energiebeheer of er een vinkje staat voor\n\"dit apparaat mag de computer uit stand-by halen\" zo ja haal dat dan weg en klik op ok.\nOok kan je in de bios kijken op er een optie \"Wake up on LAN\" is, zet deze dan op disable.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...