Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Mijn vriend heeft een eigen site, wat vinden jullie er van?\r\nHij is css.\r\nIk vind hem mooi, maar hij vindt zelf van niet.\r\nKijken jullie eens, en als je GTA een cool spel vindt, kijk dan ook eens op zijn forum.\r\n[url]www.dutchbas-samp.eu.tp[/url]\r\ngeef mij je mening, dan weet hij hoe iedereen over zijn site denkt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 grappig, alleen je zit in het verkeerde topic ! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik vind hem oerlelijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 [QUOTE=Potlood;350339]Ik vind hem oerlelijk.[/QUOTE]\r\n\r\nDuidelijk, :P\r\n\r\nHij is inderdaad wel standaard, 13 uit een dozijn.\r\nProbeer eens wat originele dingen er aan toe te voegen, eigen stijl menus etc. Als je een website een eigen \"smoeltje\" geeft, trek je meer bezoekers ook.\r\n\r\nPs, die pop up zullen weinig mensen blij mee zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen