Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 hallo...\r\nsinds vandaag doet mijn IE 7 vreemd..\r\nzodra ik iets aanklik op bijv. computeridee.nl ( forum ) dan opend hij dat weer in een nieuw tapblad.\r\nen zo doet hij dat met alles wat ik aanklik ( ook bij favorieten )\r\n\r\nen het 2de is ...\r\nals ik op de site van NOS.nl ben ik ik scroll naar beneden dan zoomt hij in/uit\r\n\r\nkan iemand mij vertellen hoe ik deze 2 dingen weer normaal maak? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2007 [QUOTE] en het 2de is ...\nals ik op de site van NOS.nl ben ik ik scroll naar beneden dan zoomt hij in/uit[/QUOTE]\n\nAls je het scrollwiel indrukt en tegelijkertijd op Ctrl drukt, krijgt de muis ook een zoomfunctie op veel webpagina\'s... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2007 Dit soort effect krijg ik (ongeveer) als ik de linker shift knop ingedrukt hou bij die handelingen. Tik die eens een paar maal stevig ? Misschien blijft hij hangen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen