Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Goedemiddag,\r\n\r\nIk zit met een probleem.\r\n\r\nPas geleden heb ik enkele programma\'s verwijdert via het configuratiescherm en heb ik mijn computer gescant met verschillende virusscanners, waarbij ook dingen zijn verwijdert.\r\n\r\nNa het opnieuw opstarten kwam er een waarschuwing dat \"gzmrotate.dll\" mist.\r\nNa wat zoeken via Google ben ik deze waarschuwing kwijt door iets te verwijderen.\r\n\r\nMaar er is nog steeds geen icoontje rechtsonder met draadloos internet. Ook via configuratiescherm \"netwerkverbindingen\" staat daar helemaal niets.\r\n\r\nVia een wifi schakelaartje aan mijn laptop kan ik de netwerklocaties welke aanwezig zijn zien. Daar zie ik mijn locatie met een slotje en een onbeveiligd netwerk.\r\nInternet gaat niet zo vlot als anders, dus ik denk dat ik nu op het onbeveiligde netwerk zit van de buurman (?).\r\n\r\nDoor het ontbreken van \"mijn netwerkverbindingen\" in het configuratiescherm en rechtsonder op de statusbalk heb ik geen idee en geen controle meer over de verbinding.\r\n\r\nPLEASE help!!!!\r\n\r\nRalph Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2007 Als je een back-up hebt die terugzetten. Of zoek op [URL=\"http://www.dll-files.com/\"]DLL Files[/URL] naar die ene dll en download hem dan. Maar waar je het moet neerzetten weet ik echt niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen