Ga naar inhoud

andere videopoort: no signal

Aanbevolen berichten

Mijn pc heb ik al een tijdje. ik heb hem laten bouwen in Hong Kong. Hij deed het prima.. totdat ik op een dag muziek zat te luisteren en opeens startte hij opnieuw op en weer opnieuw.. en nu staat er na het booten -no signal- \r\ndit probleem stond bij de FAQ en de oplossing stond erbij.. maar aangezien mijn naam al no0bie is zou ik graag willen weten HOE ik dat doe:\r\n\r\n[I]FAQ: Dit probleem vindt z\'n oorzaak in de wijze waarop de videokaart is ingesteld. Laat u Windows XP z\'n signaal misschien naar een andere videopoort sturen? Gebruikt u soms een resolutie die door de monitor niet wordt ondersteund? Is er een niet compatibele vernieuwingsfrequentie ingesteld? In deze hoek moet u het zoeken... [/I]\r\n\r\nresolutie en vernieuwingsfrequentie heb ik al kunnen zoeken. maar daar ligt het niet aan. mijn enige hoop is dan nog mijn signaal naar andere videopoort sturen.. (tenzij jullie nog iets weten?) maar ik heb gezocht overal en ik weet echt niet [U]waar ik het moet veranderen[/U]. ik heb trouwens ook gewoon windows XP. verder hoop ik dat ik genoeg info heb gegeven.\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...